החשיבות הגדולה של הענקת מוצרי פרסום ללקוחות

מוצרי פרסום ללקוחות 

מי שבקיא בתחום השיווק על כל רבדיו, מבין את החשיבות הגדולה של הענקת מוצרי פרסום ללקוחות החברה וזאת כדי להטמיע ולהשריש את המוניטין של החברה על ידי העצמת המותג שלה. מי שרואה את מוצרי הפרסום של חברה זו או אחרת כשהלוגו מתנוסס עליהם, מיד זוכר באיזה תחום עוסקת החברה והיכן הוא קיבל מוצר זה. ברוב המקרים מדובר בפריטים שימושיים ולכן הלקוחות נהנים מהשימוש בהם, אם מדובר במוצרים הקשורים לניהול השוטף במשרד, או לימי הפנאי המשפחתיים.

המטרה היא לבצע מהלכים שיווקיים ממוקדים ונושאי פרי ולכן בכל בנייה של אסטרטגיה שיווקית בוחנים היבטים רבים ומקבלים החלטות אשר קשורות באופן ישיר לעיסוק של החברה המפרסמת, כמו לדוגמה מי שעוסק בהוצאה לאור של ספרים או יצירה לילדים. בהתאם לתחום העיסוק של הלקוח מתקבלת החלטה אשר בונה את התדמית של החברה, על ידי הפצה של מוצרי פרסום בדרכים שונות. 

חלוקת מוצרי פרסום ללקוחות בכנסים ובתערוכות מקצועיות 

כאשר מגיעים אנשי מקצוע רבים לכנסים ולתערוכות מקצועיות, זו הזדמנות נפלאה לבצע שיווק שמטרתו החדרת מוצר ספציפי חדש לשוק או ריענון הזיכרון והתודעה למותג מסוים. הקולגות שמגיעים לאירועים הללו נהנים מאד מהמתנות הקטנות וחוזרים הביתה עם שלל הפתעות שמשמחות אותם ולפעמים גם את ילדיהם.

כך מחלקים מוצרי פרסום ללקוחות בדוכנים השונים כמו עטים ממותגים, פד למחשב, דיסק און קי, עכבר ומוצרים נוספים כשעל כולם מודפס לוגו החברה. בחיי היום יום הלקוחות משתמשים מדי יום בעכבר, בפד או בעט וכך שמו של המותג מהדהד בראשם שוב ושוב. 

אם מדובר לדוגמה בחברה אשר מעניקה שירותי ענן למחשוב, אין ספק שכאשר ללקוח יהיה צורך בשירותי ענן יהיה לו מאד נוח ליצור עם חברה זו קשר, כיוון שזה השם הראשון שיעבור לו בראש, עוד לפני שהוא בדק בגוגל אילו חברות עוסקות בתחום זה.

היצע נרחב של מוצרי פרסום

בשנים האחרונות קו המוצרים המתאימים להעמקת התודעה עלה באופן משמעותי ומי שמעוניין לפרסם נחשף למגוון גדול מאד של מוצרים איכותיים שרובם מתאימים למטרה שלו, כיוון שאפשר להדפיס על כל אחד מהם את הלוגו של החברה. 

הפינוק של מוצרי פרסום ללקוחות כולל פריטים הקשורים למחשב, לנוחות אישית כמו רמקולים, או אוזניות וגם מוצרים למכונית כמו מתקן למכשיר הסלולרי, מארז מגבונים או מגן שמש ממותג. בנוסף לכך הרבה מאד אופציות אשר קשורות לשעות הפנאי המשפחתיות כמו צידניות, תיקים לים, משחקים כמו שחמט, לוח קליעה למטרה ועוד.

אפשרות נוספת היא רכישת מוצרי פרסום זהים לכל עובדי החברה, וכך בכל מקום שבו הם נמצאים, ייראה הלוגו של העסק. כך אפשר להזמין לכל אחד תיק ממותג אשר מתאים גם לאחסון המחשב הנייד או מעיל פוך לקראת ימי החורף הקרים.

(Commenting: OFF)
GIFT

איך תפתיעו את העובדים שלכם עם מתנה לחג שהם לא חשבו עליה

מתנה לחג יכולה להיות מקורית ושימושית אם תדעו לבחור אותה נכון. תקופת החגים היא מרגשת במיוחד גם אם אתם חוגגים בקרב המשפחה וגם במקום העבודה: האווירה החגיגית מצליחה לחדור גם לארגונים ה”אפורים” ביותר, בין היתר על ידי הענקת מתנה לחג.
כאשר כל עובד, החל מהזוטר ביותר ועד לשכבת ההנהלה, מקבל מהמנהלים שלו שי – המתנה הופכת ליקרה הרבה מעבר לשווי הכספי שלה. זוהי דרך נהדרת להגיד לעובדים שהם שייכים ורצויים בחברה וההערכה שאתם מביעים באמצעות המתנה, היא בעלת ערך רב.

למה כדאי לבחור מתנה לחג שהיא מקורית ומפתיעה?

אם אתם רוצים באמת לשמח את העובדים שלכם ולרכוש עבורם מתנה מרגשת שהם לא ציפו לה, נסו לחשוב על מה שהם עשויים לאהוב. ממש כמו בני זוג, שרכישת בשמים ותכשיטים היא הדרך המקובלת להביע רגשות אהבה ביניהם, בארגונים גדולים מתנה לחגים צריכה להביע את ההערכה המקצועית בין המעסיק לעובדים שלו.

אם אינכם מתכוונים לתת כמתנה תלושי קנייה לחג, אלא מעדיפים להעניק שי פיזי ממש, נסו למצוא משהו שיפתיע, שישמח ובעיקר שיהיה שימושי. לעיתים, מתנות שכאלה מלוות את האנשים המקבלים אותן, במשך שנים רבות ובכל פעם מחדש מזכירות לו כמה טוב שבחר לעבוד בארגון שבו הוא מועסק.

איך הופכים מתנות לעובדים לאישיות יותר

כל אחד שמקבל מתנה שמצורפת אליה גם איגרת ברכה, תמיד מסתכל קודם בברכה וקורא את הכתוב בה. זוהי “פתיחה” כיפית לפני חשיפת המתנה עצמה, מתוך האריזה שלה. אם תרצו לשמח את העובדים שלכם, הקפידו על ניסוח ברכה לבבית ואישית, כזאת שלא מסתפקת באיחולים רגילים של “חג שמח” אלא כוללת טקסט אישי מהלב.
שיר, ציטוט של אדם מפורסם ובעל השפעה או אפילו סיפור קצר ומעניין – יכולים להופיע על איגרת הברכה שתצורף למתנה שלכם. בנוסף לכך, תוכלו מראש להטביע את הלוגו של החברה על המוצר עצמו, המוענק כמתנה: תיק, ארנק, אפילו טלפון ביתי או מחזיק מפתחות, הם חלק ממגוון עצום של פריטים שאפשר להדפיס עליהם את הלוגו והוא יהפוך את המתנה למשויכת אוטומטית אל מקום העבודה ולמשמחת הרבה יותר.

אולי כדאי לתת לעובדים לבחור את השי שלהם?

אפשר גם להפוך את הענקת השי לאישית עוד יותר, כאשר ההנהלה רוכשת מראש כמות גדולה של מתנות לחג מסוגים שונים. תוכלו לתת לכל עובד רשימת פריטים ולהסביר, שמתנת החג האישית שלהם תהיה מה שהם יבחרו ולאפשר להם להחליט מה לקבל.
אם תחליטו לעשות זאת, נסו לקבץ יחדיו חפצים שימושיים אך שונים זה מזה, על מנת לקלוע לטעמו של כל עובד ועובד עד כמה שניתן. אל תוותרו על האיגרת האישית מכם, בכל מקרה: גם אם תשלחו אותה כמייל מרוכז לכלל העובדים שתחתיכם, בכל זאת תשומת הלב הדרושה תינתן – ואווירת החג תתחיל למלא גם את הארגון שלכם. מתנה לחג יכולה להיות מקורית ושימושית אם תדעו לבחור אותה נכון. תקופת החגים היא מרגשת במיוחד גם אם אתם חוגגים בקרב המשפחה וגם במקום העבודה: האווירה החגיגית מצליחה לחדור גם לארגונים ה”אפורים” ביותר, בין היתר על ידי הענקת מתנה לחג.
כאשר כל עובד, החל מהזוטר ביותר ועד לשכבת ההנהלה, מקבל מהמנהלים שלו שי – המתנה הופכת ליקרה הרבה מעבר לשווי הכספי שלה. זוהי דרך נהדרת להגיד לעובדים שהם שייכים ורצויים בחברה וההערכה שאתם מביעים באמצעות המתנה, היא בעלת ערך רב.

למה כדאי לבחור מתנה לחג שהיא מקורית ומפתיעה?

אם אתם רוצים באמת לשמח את העובדים שלכם ולרכוש עבורם מתנה מרגשת שהם לא ציפו לה, נסו לחשוב על מה שהם עשויים לאהוב. ממש כמו בני זוג, שרכישת בשמים ותכשיטים היא הדרך המקובלת להביע רגשות אהבה ביניהם, בארגונים גדולים מתנה לחגים צריכה להביע את ההערכה המקצועית בין המעסיק לעובדים שלו.

אם אינכם מתכוונים לתת כמתנה תלושי קנייה לחג, אלא מעדיפים להעניק שי פיזי ממש, נסו למצוא משהו שיפתיע, שישמח ובעיקר שיהיה שימושי. לעיתים, מתנות שכאלה מלוות את האנשים המקבלים אותן, במשך שנים רבות ובכל פעם מחדש מזכירות לו כמה טוב שבחר לעבוד בארגון שבו הוא מועסק.

איך הופכים מתנות לעובדים לאישיות יותר

כל אחד שמקבל מתנה שמצורפת אליה גם איגרת ברכה, תמיד מסתכל קודם בברכה וקורא את הכתוב בה. זוהי “פתיחה” כיפית לפני חשיפת המתנה עצמה, מתוך האריזה שלה. אם תרצו לשמח את העובדים שלכם, הקפידו על ניסוח ברכה לבבית ואישית, כזאת שלא מסתפקת באיחולים רגילים של “חג שמח” אלא כוללת טקסט אישי מהלב.
שיר, ציטוט של אדם מפורסם ובעל השפעה או אפילו סיפור קצר ומעניין – יכולים להופיע על איגרת הברכה שתצורף למתנה שלכם. בנוסף לכך, תוכלו מראש להטביע את הלוגו של החברה על המוצר עצמו, המוענק כמתנה: תיק, ארנק, אפילו טלפון ביתי או מחזיק מפתחות, הם חלק ממגוון עצום של פריטים שאפשר להדפיס עליהם את הלוגו והוא יהפוך את המתנה למשויכת אוטומטית אל מקום העבודה ולמשמחת הרבה יותר.

אולי כדאי לתת לעובדים לבחור את השי שלהם?

אפשר גם להפוך את הענקת השי לאישית עוד יותר, כאשר ההנהלה רוכשת מראש כמות גדולה של מתנות לחג מסוגים שונים. תוכלו לתת לכל עובד רשימת פריטים ולהסביר, שמתנת החג האישית שלהם תהיה מה שהם יבחרו ולאפשר להם להחליט מה לקבל.
אם תחליטו לעשות זאת, נסו לקבץ יחדיו חפצים שימושיים אך שונים זה מזה, על מנת לקלוע לטעמו של כל עובד ועובד עד כמה שניתן. אל תוותרו על האיגרת האישית מכם, בכל מקרה: גם אם תשלחו אותה כמייל מרוכז לכלל העובדים שתחתיכם, בכל זאת תשומת הלב הדרושה תינתן – ואווירת החג תתחיל למלא גם את הארגון שלכם.

(Commenting: OFF)
שיווק אופליין

דרכים מעולות לשיווק אופליין ואונליין

אם יש לכם עסק משלכם ואתם לא דואגים לשווק אותו, הרי שהעסק הוא כמו לא קיים. התחרות בשוק היא גדולה ואתם צריכים תמיד לדאוג לשיווק העסק. ניתן לשלב כל מיני שיטות שיווק, בהן שיטות המתמקדות בשיווק אופליין וכאלה המתקדמות בשיווק אונליין. איך עושים זאת בהצלחה? המשיכו בקריאה.

בואו נדבר על שיווק אופליין

שיווק כזה היה מאז ומתמיד, עוד לפני שהיו אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. מדובר על שיווק שיכול להתאים לכל עסק שמוכר מוצרים ושירותים. איך אפשר לשווק אופליין?

שימוש במוצרי פרסום – אנשים נהנים לקבל מוצרי פרסום ומתנות. בזכות המוצרים האלה, הם זוכרים את הלוגו והמותג של העסק. יש המון מוצרי פרסום המחולקים ללקוחות בתערוכות בהם,
דיסק און קי, מטריות ממותגות, כוסות ממותגות, כדורי ים עם לוגו, צידניות ועוד. למעשה, יש מגוון גדול של מוצרי פרסום ולכם רק נשאר לבחור באיזה מוצרים תרצו להשקיע ולהדפיס את הלוגו והטלפון שלכם. היופי הוא שכאשר אתם מחלקים מוצרי פרסום, הלקוח שקיבל אותם בדרך כלל ישים את המוצרים על שולחן העבודה שלו וכך אתם מקבלים עוד חשיפה מבלי שעשיתם כלום ומדוע? כי הלקוחות שמגיעים לאותו לקוח רואים את המוצרים שלכם וסביר להניח שיתעניינו בהם.

שלטים לעסקים – אם רוצים להעביר מסרים שיווקיים, לפרסם מוצרים ושירותים, ניתן לבצע פרסום ושיווק באמצעות שלטים לעסקים. מדובר על אחת הדרכים היעילות לשיווק אופליין המביאות תוצאות מעולות.

פרסום בעיתונים גדולים – העיתונים המודפסים הנמכרים מדי יום ובסופי שבוע, מכילים גם הם פרסומות של בעלי עסקים. הפרסומות מודפסות על דפי העיתונים והן תורמות לשיווק המוצרים והשירותים שהעסק מציע. העיתונים האלה נקראים מדי יום על ידי אלפי אנשים. מספיק שמופיע הפרסום שלכם ויש מי שמתעניין בו, הרי שאתם תרוויחו לקוחות פוטנציאליים.

פליירים – מדובר על שיטת שיווק מעולה שפועלת בהצלחה כבר שנים רבות. ניתן לגשת לבית דפוס ולהדפיס כמות של פליירים. את הפליירים ניתן לחלק בתיבות הדואר וכמו כן ניתן גם לחלק אותם לאנשים ברחוב או במרכזי קניות גדולים. לפלייר ניתן לצרף קוד קופון של אחוז הנחה או מחיר מיוחד. כאשר הלקוחות יפנו אליכם ויבקשו הנחה, אתם תוכלו לדעת בוודאות שהם הגיעו דרך הפרסום בפלייר.

בואו נדבר על שיווק אונליין

שיווק אונליין התפתח מאוד בעשור האחרון. היתרון הגדול הוא שבשיווק כזה, ניתן לקבל נתונים מדויקים יותר על הפרסום והאם הוא הצליח ופנה לקהל היעד המתאים והנכון וכיצד ניתן לדייק אותו עוד יותר. הדרכים הפופולאריות לשיווק אונליין הן:

שימוש באתר אינטרנט או דף נחיתה – כך ניתן להציג את המוצרים והשירותים של העסק בצורה ברורה ונוחה לגולשים. מעבר לכך, חשוב גם לקדם את הדף שלנו בגוגל על ידי בחירת מילות המפתח הנכונות. כך גולשים שיחפשו אותנו ברשת, יוכלו למצוא אותנו בקלות.

שימוש ברשתות חברתיות – חשוב מאוד שיהיה דף פעיל בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכל פלטפורמה חברתיות שיכולה לסייע לנו. כך נוכל גם לחשוף את המוצרים והשירותים שלנו ובהתאם לכך לנהל קשר אישי יותר עם הלקוחות וגם עם גולשים שעם הזמן יהפכו ללקוחות שלנו.

(Commenting: OFF)
הדפסת UV

הדפסת UV – כיצד תוכלו לשדרג את מוצרי הפרסום

הדפסה במדפסת UV על פריטים לקידום מכירות ועל מוצרי פרסום, כבר כאן. הסתכלו על שולחן העבודה שלכם, כמה פריטים שמודפסים על לוגו של חברה אחרת מונחים עליו? יכול להיות שדי הרבה. החל מעטים ומדבקות, ועד לבקבוקי מים ודיסק-און-קי, מוצרי קידום מכירות הם עסק גדול, וזו בדיוק הסיבה שבגינה גם אתם רוצים לייצר מוצרי קד״מ שיגדילו את השורה התחתונה של העסק שלכם.

למה אתם זקוקים להדפסה איכותית על מוצרי קד״מ?

כאשר אתם רוצים להדפיס על מוצרי קד״מ, עומדות בפניכם כמה אפשרויות, אבל אף אחת אינה שווה לאיכות שמציעה לכם מדפסת UV. וכאשר אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, ענייני איכות חשובים מאוד. מדוע?

  • כי אנשים ישתמשו בפועל במוצר קד״מ איכותי. לא תצטרכו לבזבז זמן או כסף כדי להדפיס על מוצר שבסופו של דבר יגיע לפח – מה שעלול לקרות אם לא תשתמשו במדפסת UV. המוצר עלול להיראות זול ולא מקצועי ואף אחד לא רוצה להציע מוצרים שמודפסים באיכות ירודה.
  • כי הלוגו שלכם יישאר איכותי. בהדפסת UV הלוגו שלכם יודפס על מוצרי קד״מ בטכניקה המתקדמת ביותר. לא רק שההדפסה תהיה יפהפייה, היא גם תהיה עמידה לאורך זמן. גם אם תדפיסו את הלוגו על בקבוקי מים, עטים או מחזיקי מפתחות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהלוגו יישאר קריא כל עוד הפריט נמצא בשימוש.
  • כי יהיו לכם לקוחות חוזרים. אם אתם יוצרים פריטי קד״מ עבור הלקוחות שלכם, הם כל כך יתרשמו מהאיכות העמידה שמציעה הדפסת UV, עד שיחזרו אליכם שוב פעם אחר פעם.

מדוע מדפסת UV היא הפתרון האולטימטיבי?

ברור שכאשר אתם מתכננים להדפיס את הלוגו, או כל דבר אחר, על פריטים המיועדים לפרסום או לקידום מכירות, אתם לא רוצים להסתפק בשום דבר שהוא לא הטוב ביותר. מסיבה זו מדפסת UV צבעונית עולה על כל שאר האפשרויות שמציע השוק:

  • אין הגבלה של חומרים. מדפסת UV יכולה להדפיס על מגוון של חומרים כמו ויניל, פלסטיק, מתכת או עץ. למעשה, מדפסת UV יכולה להדפיס כל סוג של פריט לקידום מכירות שעולה לכם בראש. ומכיוון שאף פעם לא נוצר מגע בין ראש המדפסת למצע המודפס, במדפסת UV אפשר להדפיס גם על פריטים שבירים (חשבתם למשל על זכוכית?).

אין הגבלה של צבעוניות. ברור שהקדשתם הרבה זמן ומחשבה לתכנון הלוגו וערכת הצבעים שלכם, כך שהדבר האחרון שאתם רוצים זה שהמדפסת תשנה את הגוונים של הלוגו שיודפס על מוצרי קד״מ. בעזרת מדפסת UV, תוכלו להיות בטוחים שהלוגו שלכם, ולא חשוב באיזה שילוב

(Commenting: OFF)

מיתוג לעסק – כך תעשו זאת נכון

מיתוג העסק – כך תעשו זאת נכון

לפתוח עסק עצמאי זה לא עניין פשוט בישראל של 2019. ההחלטה שלכם לפתוח עסק ודאי דרשה ממכם הרבה מוטיבציה ואומץ לב. אז אחרי שנרשמת בכל הרשויות הרלוונטיות, עברתם את חבלי הלידה הראשונים  ואפילו גייסתם כמה עובדים ולקוחות,הגיע הזמן לשווק ולמתג את העסק שלכם בכל העוצמה.

למה כל כך חשוב להשקיע במיתוג העסק ?

חשוב שנבין,התחרות בכל תחום שרק נבחר היא גדולה ומאתגרת מאוד. מיתוג נכון של העסק שלך יביא לכך שלקוחות פוטנציאלים יתייגו אותך כמומחה בתחומך,מבלי בהכרח להתנסות בשירות/מוצר שלך. בתחומים תחרותיים, היכולת שלנו ליצור ייחודיות ולבדל את עצמנו מהמתחרים היא קריטית להצלחת העסק.

אחרי שמשקיעים כל כך הרבה מאמצים לפתיחת העסק ומתמקדים בפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול כמו: בחירת תוכנה לניהול העסק או בחירת העובדים בפינצטה, חשוב להשקיע עוד מעט מאמצים בישורת האחרונה על מנת להביא את העסק למקסימום רווח.

שיטות מומלצות למיתוג העסק

עיצוב לוגו, לוגו לעסק מהווה את החזות של העסק בפני הלקוחות. אין ספק כי לוגו מיתוגי הוא נכס חשוב מאוד עבור העסק מפני שיש לו יכולת לדבר ללקוחות בדרכים מיוחדות. העין האנושית קולטת דברים ויזואלים הרבה לפני תוכן או סאונד ולכן עיצוב נכון של לוגו מהווה את הבסיס של כל הליך המיתוג העסקי.

מוצרי פרסום ממותגים

אחת הדרכים העתיקות והמוצלחות ביותר למיתוג ושיווק העסק היא באמצעות מוצרי פרסום ממותגים. מיתוג באמצעות מוצרים כאלו,מתבצע על כלל מרכיבי העסק. זאת אומרת, חברה משרדית תשתמש במתנות ממותגות כגון עטים ממותגים או יומנים ממותגים. חברות טכנולוגיות למשל, יכולות להשתמש בגאדג’טים ממותגים אשר מתאימים כמתנות לעובדים ואף ללקוחות בתעשיית ההיי-טק.

מוצרי פרסום יכולים לשרת אותנו גם כאשר מדובר על מוצרים למשרד אך יש להם חשיבות גם באירועי חוץ דוגמת כנסים ותערוכות,בהם נוכל להשתמש במוצרי קידום מכירות עבור לקוחות פוטנציאלים.

פרסום בדיגיטל

בעידן המודרני, אין ספק כי עסק שאין לו נוכחות בדיגיטל,כמעט ולא קיים. החדשנות והשכלולים של דור הסמארטפונים מביע את החשיבות של  שיווק דיגיטלי לעסקים בדרך להפיכת עסק די אלמוני למותג שמייצר שיג ושיח. אין ספק כי בחירה נכונה של אסטרטגיית פרסום דיגיטלית ונוכחות במקומות הנכונים יכולה למנף כל עסק לרמות הגבוהות ביותר. מיתוג ושיווק באינטרנט בדרך כלל כולל ניהול אתר תדמיתי מרשים ונוכחות מרשימה ברשתות החברתיות. את המסרים ניתן להעביר באמצעות קופירייטינג איכותי,עיצובים גרפיים ובעיקר סרטוני תדמית מקוריים ומעניינים.

שלטי חוץ ופנים

חשוב מאוד להעניק איזון מיתוגי לעסק. הכוונה היא שאם עסק בוחר להשקיע במיתוג איכותי,חשוב מאוד להשקיע גם במקום בו הוא נמצא פיזית. אומרים כי אין שני לרושם ראשוני וזה בהכרח נכון כאשר לקוחות מגיעים אלינו לבית העסק/חנות/משרד. אין ספק כי השקעה בשילוט ויזואלי לעסק משרה אווירה נעימה ומשכנעת בעולמו הפנימי של הלקוח. אין ספק כי גם שלטים פנימיים ומדבקות קיר מייצרות רושם יוקרתי אצל הלקוחות שלנו. בעיקר כאשר מדובר על בתי עסק ומשרדים.

איך ממקדים את המיתוג בצורה שבאמת תביא לנו תוצאות?

הכרת מתחרים

ראשית אתה חייב להכיר מה עושים המתחרים בתחומך. בתהליך הכרת המתחרים תצטרך לשאול את עצמך כמה שאלות מפתח כמו:

  • מי השחקנים המרכזיים בשוק שלך?
  • אילו פעילויות מיתוגיות הופכות אותם לייחודים ומצליחים?
  • מה אתה יכול שעדיין אף אחד בתחומך עוד לא עשה?

ככל שנעשה בדק בית מעמיק יותר כך נוכל לפעול בצורה גמישה ויצירתית יותר.

הכרת קהל היעד

על מנת למתג את המוצר שלך בצורה נכונה ,אתה חייב לדעת מי קהל היעד שלך. ישנם כמה כללי מפתח על מנת לסרוק את הלקוח האידיאלי שלך:

  • מי הלקוח האידיאלי שלי ?
  • עד כמה הלקוח האידיאלי שלי זקוק למוצר/שירות שלי?
  • סגנון דיבור/סלנג שהלקוח שלי משתמש בהם ?
  • התנהגות הצריכה של הלקוח

לסיכום

אחרי שהבנו את החשיבות של מיתוג עסקי ואף נברנו בכמה דוגמאות כיצד לבצע פעולות מיתוגיות נכונות, כל שנותר לכם הוא להחליט על האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורכם. אנחנו בטוחים שעוד נשמע עליכם 🙂

(Commenting: OFF)