בעזרת אמצעי פרסום מתאימים, עסקים יכולים לקדם את עצמם הן ביחס לביצועים קודמים (שיפור הרווח משנה קודמת או מרבעון קודם) והן ביחס למתחרים. אין ספק כי חשוב להשקיע בפרסום באינטרנט אך כדי להיות אפקטיביים במיוחד, חשוב שיהיה שילוב. פרסום הן באינטרנט והן מחוצה לו. ובאמצעים שנציג כעת הפרסום יהיה אפקטיבי במיוחד.

אמצעים שעוזרים ביצירת בידול

אמצעי פרסום אפקטיבי ביותר יהיה כזה שעוזר לעסק ליצור בידול לעומת המתחרים. חברת פרסום וותיקה ממליצה להשיג זאת בכמה רבדים. ברובד המקוון, חשוב ליצור עניין באתר האינטרנט ובדף העסקי, כך שיהיו שונים ויותר מיוחדים מהמקובל. מחוץ לאינטרנט, ניתן ליצור בידול בעזרת מוצרי פרסום וקידום מכירות שאותם מחלקים לעובדים וללקוחות. למשל, עסק יכול לחלק לעובדיו או ללקוחותיו כל מיני מוצרים מיוחדים וגם ידידותיים לסביבה (למשל מחברות או דפדפות מנייר ממוחזר). מוצרים מיוחדים כאלה עושים את ההבדל ויוצרים בידול. כל מי שנחשף למוצרים מיוחדים כאלה מרגיש שלפניו נמצא עסק מיוחד ושונה מהשאר.

קידום מבצעים שווים

אמצעי נוסף שעומד לרשות עסקים שרוצים לפרסם את עצמם בצורה נהדר באינטרנט וגם מחוצה לו הינו קידום של מבצעים שווים. אם באינטרנט ניתן להפיץ קופונים, הרי שמחוץ לאינטרנט אפשר להשתמש בכל מיני מוצרי פרסום וקד”מ. מוצרים שיכולים להוות מעין פרסים או שי, אפילו בלי שהלקוח צריך לבצע רכישה (אפשר לתת מתנה למי שמוכן להירשם למועדון לקוחות). למשל, ניתן לחלק לקונים שמגיעים לחנות או מתעניינים שמגיעים למשרד עורכי דין מחזיק מפתחות ממותג או תיק עם לוגו. אפשר לחלק מוצרים ממותגים ללקוח שמבצע רכישה מסוימת או עבור מי שמצטרף למועדון הלקוחות. חברת פרסום ידועה ממליצה לעשות שימוש חכם בכלי הזה, שיכול לחזק מאוד נאמנות של לקוחות קיימים ולהביא לקוחות חדשים.

הופכים עובדים לסוכני פרסום מרוצים

כלי פרסומי מאוד חזק שעליו מצביעה חברת פרסום הינו להפוך את העובדים לסוכני פרסום בצורה מאוד מעניינת. ניתן לחלק לעובדים כל מיני מתנות או פרסים ממותגים, שעוזרים להפיץ ולפרסם את העסק עצמו. למשל, אפשר להעניק לעובדים כוסות לשתייה חמה עם מיתוג של העסק. אפשר להעניק להם צידניות ממותגות או ציוד משרדי ממותג. כאשר העובד עושה שימוש במוצרים הללו, אנשים נחשפים לפרטי העסק. יתרה מכך, ניתן להעניק לעובדים כמה יחידות מכל מיני מוצרי פרסום מעניינים, החל מדיסק און קי ממותג וכלה בעציצים ממותגים. העובד יכול להעניק מתנות כאלה לחברים או בני משפחה. בצורה כזאת מפרסמים את העסק בצורה יותר נרחבת. כך אפשר להגיע ללקוחות שלא מזדמנים לאתר האינטרנט או לפייסבוק.

מוצרי פרסום מעוצבים מיוחדים וגם עיצוב אתרים

ככלל, מומלץ מאוד לפנות לחברות מתמחות, שיכולות לסייע בפרסום עסקים בצורה מעוצבת. למשל, באינטרנט, כדאי לפנות לחברות פרסום שגם מציעות עיצוב אתרים, על מנת להפוך את האתר ל”מגנט” מוצלח יותר עבור גולשים. כך אפשר להביא לעסק לידים של גולשים שמביעים עניין במבצעים שבאתר או בהצעות שונות לעסקאות מוצלחות או שירותים מועילים.

גם מחוץ לאינטרנט כדאי להשקיע במוצרי פרסום מעוצבים, שנותנים טוויסט ואשר יכולים להשיג חשיפה גדולה עבור העסק. לצד מחזיקי מפתחות, כוסות קפה ממותגות, מחברות או לוחות שנה ממותגים, אפשר להשתמש בקידום מכירות גם בעזרים אחרים. מוצרי פרסום ממותגים מיוחדים לקיץ (או לחורף) ניתן לחלק, בהתאם לעונה. למשל מאווררים קטנים. אפשר למתג מכוניות בעזרת אמצעי הצללה למשל, עם הדפס מקורי. כך הופכים כל רכב חברה או רכב של לקוח מרוצה, לשלט פרסום שעובד, עבור העסק.

דילוג לתוכן