כל בעל עסק או חברה נמצא תמיד במצב שבו הוא צריך גיוס עובדים. אם לא כרגע, אז בעוד חודש ואם לא בעוד חודש אז ברבעון הבא. גיוס עובדים הוא הפך בשנים האחרונות למנגנון שצריך לעבוד כל הזמן בדומה לשיווק העסק. 

יתרה מזאת, היום חברות משקיעות כספים רבים בשיווק ומיתוג תדמית המעסיק במטרה לייעל תהליכי גיוס עובדים

מוצרי קדם יכולים לעזור לחברה מאוד בהשגת מטרה זו. מוצרי קדם הם פריטים נחמדים אותם מחלקים לרוב בכנסים, ירידים, הרצאות ועוד על מנת לתת ללקוח מתנה קטנה ושימושית שהרי אנחנו, הישראלים אוהבים לקבל. 

מוצרי קדם עוזרים בתהליכי גיוס עובדים בכך שהם ממתגים את החברה ונותנים לה חשיפה נוספת על ידי חלוקת המוצרים במקומות שונים. כך למעשה יותר עובדים ירצו לעבוד בחברה וכתוצאה מכך תהליכי גיוס עובדים יבואו לחברה ביותר קלות. 

אז איך מוצרי קדם עוזרים הלכה למעשה עם גיוס עובדים? 

פשוט, נניח והחברה שלכם מחלקת דפי ממו ועליהם מודפס לוגו החברה, במידה והמשתמש בהם יכול להיות עובד רלוונטי, הנייר יהיה תמיד מול עינייו וכשהחברה תקדם תהליכי גיוס עובדים אותו עובד ירצה לעבוד באותה החברה יותר מכיוון שהוא כבר מכיר את הלוגו והתדמית של החברה כבר ממותגת בתודעתו. 

לרוב מוצרי פרסום אינם מוצרים יקרים ולכן החברה יכולה להנות פעמיים, גם קידום החברה באופן כללי עקב עלות נמוכה וחשיפה גדולה וגם עקב ייעול תהליכי גיוס עובדים. בעולם של היום ובייחוד עובדים צעירים, נוטים להיות בררנים מאוד בבחירת מקום העבודה ונוטים להחליף מקום עבודה בכל שנה. כלומר, מלבד ההתייעלות בתהליכי גיוס עובדים, מוצרי קדם עוזרים גם בשמירה על העובדים לאורך זמן. 

לרוב חברות מזמינות מוצרי קדם כמו עטים שעליהם מוטמע לוגו החברה, כובעים, יומנים, מחברות, לחשיפה גדולה או עטים עם לוגו החברה, כובעים, יומנים ועוד. 

בחברות גדולות המחזיקות צוות מכירות למשל ישנם גם מוצרי קדם שייעודם, מלבד גיוס עובדים הוא  מיתוג החברה בין עובדי החברה או מתקבלת גם מתנות למנהלים ולעבודים בדרגים הגבוהים כדי לבדלם משאר העובדים ולתת להם מוטיבציה להמשיך ולנהל את הדברים היקרים באמת בחברה. 

אומנם, בסופו של יום המטרה הסופית בתהליך גיוס עובדים הוא מן הסתם איתור העובד או העובדים שיענו על צרכיו של הארגון ולשם כך הארגון זקוק לאסטרטגיה מובנית שתוביל לחסכון בשאבי זמן וכסף. ממחקרים עולה כי יש קשר ישיר בין חברות אשר השקיעו במיתוג תדמית המעסיק שלהם לבין הורדה בעלויות גיוס עובדים. 

לסיכום, מוצרי קדם הם אופציה נהדרת למיתוג תדמית המעסיק של החברה בקרב עובדים פוטנציאליים אשר מוביל להורדה בעלויות גיוס עובדים באופן כמעט ישיר וכל זאת בנוסף לחשיפה גדולה בעלות נמוכה.

דילוג לתוכן