השוק רווי מתחרים וזה לא חדש, כיום יותר ויותר אנשים מציעים את אותו מוצר אבל טוענים כי השירות שלהם שונה בתכלית השוני. מה טוב יותר במה שיש להם להציע? האם זה המחיר? או שזה אולי היחס? בין כל המונחים וודאי שמעתם על הרגע בו נקשרים חייכם בעלי העסק עם חייו של דורש השירות. 

כן, זו בהחלט מערכת יחסים לכל דבר ובאנגלית משתמשים במונח השיווקי הזה כ “ENGAGEMENT ” סוג של מערכת יחסים שנוצרת בין הקונה למוכר בטווח זמין סביר בו נטל ההוכחה על אודות האמינות, הידע והשירות מוטלת על המוכר או נותן השירות. 

לא מבינים במה מדובר? הנה לפניכם שלושה טיפים פשוטים בדמות מתנות מדהימות שיכולות בהחלט לחזק את הקשר ביניכם לבין הלקוחות הקיימים ואפילו לצרף אליכם לקוחות חדשים. 

טיפ מספר 1 מוצרי פרסום וחולצות מפנקות וממותגות בימי הולדת 

המתנה הקטנה תהיה המדהימה ביותר, היא לא חייבת להיות גדולה ולא קטנה מדי, במסגרת זו ניתן ואפילו מומלץ להטמין מוצרי פרסום דרך מתנה זו ועל ידי זה שאתם מפרגנים ללקוחות ביום הולדתם אתם גם מפרסמים אותם באמצעות מתנות ללקוחות עם לוגו. 

מבין כל ההצעות מוצרי פרסום טובים שהם מתנה לימי הולדת יכולות להיות חולצה עם מיתוג בית העסק כשעליה מתנוססת ברכת יום הולדת אוניברסלית שתמיד מרגשת כל אדם. 

טיפ מספר 2  מוצרים ממותגים ממוחזרים – גם זו דרך להוקיר את הלקוחות שלכם 

אחת האפשרויות המקוריות יותר לשמח את הלקוחות שלכם ולתת להם תחושה שאכן הם הגיעו במקום הנכון כדי להישאר לטווח הארוך זה מדי פעם שליחת המתנות הממותגות, מתנות ממוחזרות. כמובן שיש אין ספור אפשרויות לעשות את זה נכון אבל אחד הדברים האטרקטיביים ביותר זה גם להעניק מתנה עם לוגו מדהים, הפעם מתנה שעברה מחזור לצורך העניין. 

לצד שמירה על הסביבה, לא רק שהלקוח ישמח לקבל את המתנה אלא גם יסתכל עליכם נותני השירות כאנשים ערכיים, מוסריים, אנשים שלצד המכירה וגדילת הארגון חשובה להם גם הסביבה ומזעור הפגיעה עד כמה שניתן. 

מבין מגוון המתנות אפשר למצוא מטען נייד אקולוגי, עטים ישנים שעברו מחזור עם מיתוג החברה, ספר מכתבים מנייר ממוחזר ועוד – את הכול אפשר לראות באתר בקטגוריה המתאימה. 

טיפ מספר 3 מגוון מתנות לתקופת החגים 

אפשרות נוספת היא להעניק מתנות ללקוחות שלכם בעתות קבועות, לצורך העניין אם אתם עומדי לפני חגי ישראל כמו פסח, חג החנוכה או אפילו טו בשבת, הזה הזדמנות בשלל מתנות ממותגות. 

המתנות הממותגות לא רק שתעלינה חיוך על פניהם של הלקוחות אלא בדרך זו הם ירגישו כי מישהו מתמיד ואף על פי שהם לקוחות וותיקים אף אחד לא לוקח את תרומתם ואת כספם כמובן מאליו.

 
דילוג לתוכן