זה לא באמת משנה מה גודל התקציב שלכם, עליכם לזכור שתמיד יש לכם דרכים להגדיל את המכירות של העסק שלכם. את הדרכים הללו, יש לבחור בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. הדרך להגדלת המכירות בעסק עשויה להיות לא פשוטה ובהחלט מאתגרת, מה שכן עליכם לא להתייאש. קראו את הטיפים שלנו ותוכלו להתמודד עם האתגר שעומד בפניכם בצורה קלה יותר וכך תוכלו גם להשיג את המטרות שלכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

שימוש במתנות ממותגות, מוצרי פרסום ומוצרי קדם מכירות

כל אלו הם בגדר השקעה משתלמת לעסק. עליכם לבחור במוצרים שימושיים ובעיקר עכשוויים. אתם לא תאמינו, אבל המוצרים הללו מהווים כלי שיווקי איכותי עם עוצמה גדולה במיוחד. למעשה, בזכות מוצרי פרסום אלו, הלקוחות שלכם ישמרו את העסק שלכם בתודעה שלהם. מעבר לכך, שימוש במוצרים כאלה, מצביע על כך שבחרתם ללכת צעד אחד קדימה ואתם בעצם מבדלים את עצמכם מעסקים אחרים ובכלל מציעים ללקוחות שלכם חווית קנייה שלא בטוח שימצאו בבתי עסק אחרים.  אגב, לקוחות מרוצים רק ימליצו על העסק שלכם, מה שיביא לכם עוד לקוחות פוטנציאליים חדשים, שיתעניינו במוצרים ובשירותים שאתם מציעים.

הקמת מועדון לקוחות

אם צברתם לקוחות קיימים, דעו שהם אחד המשאבים הכי טובים להגדלת ההכנסות שלכם. תסכימו איתנו, שזה קל יותר למכור ללקוחות שכבר קנו מכם בעבר, בהשוואה למכירה ללקוחות חדשים.
על מנת לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים אפשר להקים מועדון לקוחות. כך תוכלו לעדכן על מוצרים ושירותים חדשים, על מבצעים והנחות, על הטבות שמיועדות רק לחברי המועדון ועוד. הקמת מועדון לקוחות, תסייע לכם גם למשוך אליכם לקוחות חדשים.

מבצעים והנחות

אם חשבתם שמבצעים והנחות רק מקטינים את המכירות שלכם, אז תנו לנו להגיד לכם שההיפך הוא הנכון. כל עסק שיוצא במבצעים והנחות, הופך בעיני הלקוחות שלו, להרבה יותר אטרקטיבי ומדוע? כי לקוחות מחפשים מציאות במחירים שיהיו הוגנים ואי אפשר גם זולים. אם אתם בוחרים בדרך הזאת, חשוב מאוד שתגדירו תאריכים למבצעים וההנחות. כך תוכלו לחשוף את הלקוחות שלכם למחירי המבצע או מחירי ההיכרות והם כבר יקבלו בעצמם החלטה אם שווה להם לרכוש את המוצרים והשירותים בתקופת המבצע או שהם מעדיפים לוותר על המבצע ולרכוש אותם במחירים רגילים (שהינם מחירים גבוהים).

משוב

אם עסק רוצה להגדיל את היקף המכירות שלו, עליו להיות קשוב ללקוחות שלו. לשם כך, אפשר לבקש מהלקוחות למלא משוב וכמו כן להציע להם מענה מקצועי ולשאול איזה מוצרים או שירותים חסרים להם, האם הם מרוצים וכו’. כבעלי עסק, יהיה עליכם לנתח את המידע ולבדוק כיצד ניתן לשפר את הדברים ומהם הפתרונות האידיאליים.

מדיות חברתיות

בשנים האחרונות, זה הרי ידוע וברור שהרשתות החברתיות מהוות פלטפורמה שיווקית יעילה ביותר לבעלי עסקים. כיום, לא מספיק רק אתר אינטרנט. צריך גם אתר וגם דף פעיל ברשתות חברתיות גדולות כמו, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. כך תוכלו לחשוף את המוצרים והשירותים שלכם לעוד קהל של גולשים שיכול בקלות להפוך לקהל של לקוחות קבועים.

דילוג לתוכן