מה זה קידום מכירות?

מוצרים

נשאלת השאלה מה הוא קידום מכירות

אז מה זה בעצם קידום מכירות? מוצרי פרסום? מוצרים לקידום מכירות? מתנות ממותגות וכדומה…למה ממתגים עם לוגו? איזו תדמית המוצר מייצר? כיצד זה מקדם אותנו בשיווק החברה, בתדמית המותג, בתערוכות, כנסים וכחלק משיווק גרילה?

אז בואו טיפה נחזור אחורה בזמן ונבין מהיכן הם הגיעו אלינו.

מוצרי קידום המכירות הראשונים הידועים הם בארצות הברית והיו כפתורי הנצחה (סיכות מלחמה).

לאחר מכן,במהלך תחילת המאה ה- 19, היו לוחות שנה לפרסום, שלטים, אבל לא הייתה תעשייה מאורגנת ליצירה והפצה של פריטי קידום מכירות.

השינוי המשמעותי בצמיחה של תעשיית הסחורה וקידום המכירות התרחש בשנת 1970.

בשלב זה מספר הולך וגובר של חברות עסקיות זיהו את היתרונות מקידום תדמית, המותג או המוצר שלהם, תוך השימוש במתנות המציגות את הלוגו שלהם.

בשנים הראשונות מגוון המוצרים הזמינים היה מוגבל.

כיום, יש למפיצים היכולת לספק עשרות אלפי מוצרים מכל רחבי העולם, וכניסתו וצמיחתו של האינטרנט עזרה הן למפיצים והן ללקוחות לקבל רעיונות ולהפיץ את המוצרים האפשריים.

מוצרי קידום מכירות בהגדרה מודפסים ומותאמים אישית עם לוגו של חברה או הודעה בדרך כלל בצבעים ספציפייםPantone Matching System.

מוצרי קידום מכירות משמשים ברחבי העולם כדי לקדם את המותגים, מוצרים, וזהות ארגונית.

הם משמשים גם כמתנות באירועים, כגון תערוכות והשקות מוצר.

מוצרי קידום מכירות יכולים לשמש לארגונים ללא כוונת רווח לקידום מטרותיהם, כמו גם לקדם אירועים מסוימים שהם מחזיקים, כגון טיולים או כל אירוע אחר שמגייס כספים למען מטרה.

כמעט כל דבר יכול להיות ממותג עם שם חברה או לוגו שמשמש לקידום החברה.

פריטים נפוצים כוללים חולצות, כובעים,מחזיקי מפתחות, דיסק און קי, עטים, ספלים, פדים לעכבר ועוד.

כמו כן, מוצרים ידידותיים לסביבה לקידום מכירות כגון אלה שנוצרו מחומרים ממוחזרים ומשאבים מתחדשים כבר חוו התפרצות משמעותית בפופולריות בגלל הרעיון שמאחורי המתנה עצמה.

רוב פריטי קידום המכירות הם קטנים יחסית ולא יקרים.

מטרת קידום המכירות היא העברת המסר הנכון ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

מטרת הפרסום היא לשכנע לקוחות שהשירותים או מוצרי חברה הם הטובים ביותר,לשפר את תדמיתה של החברה, להצביע וליצור צורך במוצרים או שירותים.

כמו כן, חלק מן המוצרים מדגימים שימושים חדשים עבור מוצרים שיוצרו, להכריז על מוצרים ותוכניות חדשות,למשוך לקוחות לעסק ולשמור על לקוחות קיימים.

המטרה הסופית של קידום המכירות והפרסום היא לעורר לקוחות פוטנציאליים לפעולה ולהעלות את זכירות המותג.

כמובן, שלפעמים המטרה היא גם לפנק את הלקוח או העובד.

דילוג לתוכן