כיצד להשתמש בצורה נכונה עם מוצרי פרסום

מוצרים

שימוש חכם במוצרי פרסום

מוצרי פרסום וקידום מכירות הינם מוצרים שעסקים רבים משתמשים, אך מעטים משתמשים בזה בצורה יעילה וחכמה.

להלן מספר טיפים איתם תוכלו לייעל ולשדרג את מוצרי הפרסום שלכם מול לקוחות:

  1. תנו לאנשים משהו שהם רוצים!

לעיתים קרובות אנחנו חוזרים מהרצאות וכנסים עם מספר לא מבוטל של מוצרים לפרסום ומוצרים לקידום מכירות שאנחנו לא ממש צריכים ולא נשתמש בהם. אנחנו כבר לא מדברים על כך שהשיווק לא ממוקד בקהל מטרה וחילקו לנו מוצרי פרסום רק בשביל לומר שחולקו מתנות, אלא חבל על החומר שמבזבזים.

מוצרי הפרסום הטובים ביותר שניתן לתת בתערוכה אלו מוצרים שאנשים צריכים ומשתמשים ביום יום. מוצרים שישאירו זכירות אצל הלקוח שלכם. אלו יכולים להיות מוצרי פרסום שהם לא יקרים אבל הם שימושים ללקוח כמו כוס ממותגת, משטח לעכבר עם הדפסה ואף תיק אל בד ממותג ועוד. לרוב הלקוחות זקוקים למוצרים האלו והם משתמשים בהם ביום יום. כמובן, במידה והתקציב מאפשר לכם אתם יכולים לתת מתנה מיוחדת יותר שתדגיש את המותג שלכם בצורה יעילה יותר כגון: דיסק און קי עם לוגו, מטען נייד ממותג וכדומה. מוצרים אלו ואחרים הם יעילים ושימושים ביום יום והלקוח נחשף אליהם הרבה יותר. כך הסיכוי שתצליחו להחזיר את ההשקעה במוצר גבוה יותר.

  1. נסו לא לחסוך בעלויות המוצר על חשבון האיכות שלו.

לרוב, חברות משקיעות סכום מסויים ומוגדר במוצרי פרסום ואיתו יקוו להגיע לקהל גדול יותר של לקוחות, גם אם זה בא על חשבון האיכות של אותו המוצר. אחת המטרות של מוצרי פרסום ממותגים היא להשאיר את הלקוח אצלך ולגרום לו לחזור ולהזמין ממך שוב.

אם החלטתם לחלק מתנה עדיף להשקיע במוצר איכותי, גם אם הכמות תהיה קטנה יותר. ככה תגרמו ללקוחות לראות את התוצרת האיכותית שלכם, לחוש אותה לתת ללקוח את ההרגשה שהשקיעו בו. כך גדל הסיכוי שהלקוח יחזור להזמין אצלכם.

  1. תעצבו את המוצר בצורה המקצועית ביותר.

כמו אתר אינטרנט והמותג שלכם, נראות המוצר ועיצובו חשובה מאוד. לפעמים הלוגו שלנו מכיל פרטים רבים או מלל ארוך, ולא תמיד ניתן למקם את כולו על המוצר הנבחר מאחר ושטח ההדפסה בו קטן. יש להתאים את ההדפסה אל המוצר הנבחר ולוודא שהוא מובן, אסטטי וקריא. בנוסף, אנו רוצים לגרום ללקוח שלנו לראות את המותג בכל מקום. לדוגמא, על מחברת ממותגת, הלוגו צריך להיות גם על הכריכה וגם על העמודים בפנים. כך נקבל חשיפה גבוהה של המותג והלקוח תמיד יזכור אותנו.

טיפ להדפסה – תבדקו שהלוגו שלכם עובר להדפסה בקובץ וקטורי או אילוסטייר. אלו קבצים גרפים באיכות גבוהה שמונעים קבלת קובץ בצורה מפוקסלת שפוגעת בסופו של דבר באיכות שלכם, וכמו שאמרנו – אנחנו לא מתפשרים על איכות.

  1. מיקוד קהל יעד יותר חשוב מכמות.

ישנן שתי קבוצות שאתם צריכים לתת להם מוצרי פרסום ממותגים. הראשונה היא ללקוחות קיימים אשר צפויים לעשות ביקורים חוזרים. הקבוצה השנייה הלא-לקוחות אשר עשויים לבצע רכישה בעתיד. לא כולם הולכים לקנות מכם, ואתם חייבים למזער את הפוטנציאל של החלוקה לאנשים שאינם עומדים לרכוש מכם. חלוקה לאנשים שאינם רלוונטיים מבזבזת לכם כסף.

חשוב לזכור כי אם אתם מחלקים מוצרי פרסום עם הלוגו שלכם לא לקהל יעד אתם מפסידים כסף. אך חלוקה של מוצרי קידום המכירות לקהל היעד שלכם תגדיל לכם מכירות.

Cool Media פתרונות למוצרי פרסום, מתנות וקידום מכירות

דילוג לתוכן