האם שימוש במוצרי פרסום מביא יותר לקוחות לעסק שלך

מוצרים

אם אתם עדיין חושבים שמתן מוצרי פרסום הם בזבוז של כסף תחשבו שוב!

הנה מספר עובדות על התועלת של מוצרי פרסום ממותגים והשפעתם על הלקוחות::

  1. הלקוחות שלכם זוכרים את הלוגו והמותג שלכם-

מסקר שנערך על ידי האיגוד הבינלאומי למוצרי קידום מכירות (PPAI) בסוף 2009, 94% מהנשאלים ענו שהם זוכרים מוצרי פרסום ממותגים שקבלו בשנתיים האחרונות. 89% עדיין זוכרים את הלוגו המודפס של החברה שפרסמה את המוצר גם לאחר שנתיים.

 

  1. אנשים שומרים על מוצרי הפרסום שהם קיבלו-

83% מהנשאלים בסקר אמרו כי הם נהנים לקבל מוצרי פרסום ומתנות, 48% מעוניינים לקבל יותר מתנות ו -69% שומרים על מוצרי הפרסום והמתנות שהם מקבלים. למעשה אלו נתונים מעולים, המציינים שהמוצר הממותג מקבל חשיפה גבוהה.

לדוג’, כאשר המוצר שחילקתם נמצא על שולחן העבודה של הלקוח שלכם הוא יוצר לכם כלי שיווקי נוסף- החשיפה אליו גדלה עבור אנשים – לקוחות פוטנציאלים – המגיעים אל הלקוח וגם משמש כתזכורת להזמנה הבאה.

 

אתם עדיין שואלים מהי התועלת של מוצרי פרסום ממותגים?

עסקים רבים כיום מבינים שעליהם להיות יצירתיים יותר ולהשקיע במוצרי הפרסום מתוך הבנה שזה כלי העוזר לעסק להיות יעיל יותר ולהעלות את חשיפת המותג. בעבר נהגו לחלק עטים ממותגים, ואילו כיום בתערוכות מחלקים דיסק און קי ממותג, מטריות ממותגות, כדורי ים עם לוגו ואפילו צידניות עם הדפסה – כל חברה בהתאם למה שמחליטים לשים עליו את הדגש.

פעמים רבות אנשים מחליטים להשקיע במוצרי פרסום ממותגים בזכות הלוגו שנמצא מולם אחרי שקיבלו את המתנה שלכם.

חשוב לזכור- ניתן לתת מוצר ללא ערך, אך אם אנחנו רוצים להחזיר את ההשקעה שלנו ROI – Return on Investment רצוי לתת מוצר מיוחד שיעניק ללקוח ייחודיות ותחושה טובה.

 

Cool Media פתרונות למוצרי פרסום, מתנות ממותגות וקד”מ

דילוג לתוכן