סרטי תדמית

היתרונות של שימוש בסרטי תדמית

סרטי תדמית יכולים לשמש למטרות שונות ועסקים רבים עושים בהם שימוש. עלות ההפקה היא זולה יחסית וכל עסק, אפילו קטן יכול להרשות לעצמו הפקת סרט תדמית לצרכיו. גם אפשרויות השימוש בהן הן רבות, מהצגה בפני קהל ועד שיתופים ברשתות חברתיות. רוב העסקים מבינים זאת, אך ישנם גם עסקים רבים הנמצאים בנקודה בה הם שוקלים האם להשקיע בהפקת סרט תדמית ותוהים האם זה אפקטיבי והאם באמת ניתן להשיג תוצאות. הרשו לנו לתת לכם כמה סיבות טובות מדוע אתם צריכים סרטי תדמית.

  1. סרטונים מגדילים מכירות – אם מדובר בסרטי תדמית לצורך מכירת מוצרים או שירותים אתם יכולים להיות בטוחים שהם מגדילים את המכירות. על פי הניסיון של ענקי המכירות, אמזון ואיביי, מסתבר שבעזרת שימוש בסרטון ווידאו סיכויי המכירה עולים בעד 35%. אולי סרטי תדמית הם אינם זהים לסרטוני פרסומת למוצר, אך הם משיגים תוצאות דומות.
  2. הלקוחות מעדיפים ווידאו – הסטטיסטיקות אשר נאספות בכל רגע נתון בכל רחבי הרשת מדברות בעד עצמן. קהל הגולשים הופך לצרכן של סרטוני ווידאו. בכל הפלטפורמות בהן מוצגים סרטי ווידאו, למשל פייסבוק ויוטיוב, ישנה עלייה בכמות הצפיות. הגולשים פשוט אוהבים תכנים בווידאו ואתם יכולים לנצל זאת, הפקת סרט תדמית היא כמו רכיבה על הגל.
  3. שיתוף – גולשים נוטים לשתף סרטי ווידאו, מי שראה סרט שמצא חן בעיניו ישתף אותו ברשתות החברתיות. נכון שהגולשים נוטים יותר לשתף סרט ווידאו עם כלבלבים חמודים יותר מאשר תוכן פרסומי, אף אם הפקתם סרט תדמית איכותי ומתוחכם הוא עלול ליצור עניין אצל הגולשים.
  4. מנועי החיפוש – על פי הניסיון נראה ששימוש בסרטי ווידאו זוכה לעדיפות במנועי החיפוש, כלומר שימוש בסרטי ווידאו מסייע לדרג טוב יותר את האתר שלכם ולהשיג מיקום טוב בגוגל. במקביל אסור לנו לשכוח שלפעמים גולשים עורכים חיפוש ווידאו. סרטי תדמית יכולים לסייע לקידום האתר העסקי שלכם.
  5. הצלחה סלולרית – חלק משמעותי מתנועת הגולשים באינטרנט נעשה באמצעות מכשירי סלולר. ניתוח הרגלי הגלישה של גולשי הסלולר מראה שהסיכויים שהם יצפו בסרטון פרסומת עד סופו ולא ידלגו עליו הוא גדול יותר בהשוואה לגולשי המחשב.
  6. העברת מסרים יעילה – באמצעות הפקת סרטי תדמית ניתן להעביר מסרים בצורה יעילה וברורה. יש כאן שימוש בווידאו ובסאונד וקל להמחיש דברים ולהעביר כל סוג של מסר.
  7. מדידה – כאשר עוסקים בפרסום וחושבים במושגים של ROI חשוב למדוד את הצלחת הקמפיין. היום בעזרת הרשתות החברתיות והכלים האינטרנטיים אנו יכולים בקלות למדוד את כמות הצפיות, השיתופים והאינטראקציה עם סרטי הווידאו.
  8. מקסימום מידע במינימום זמן – באמצעות סרט תדמית קצר של דקה אחת ניתן להעביר מידע רב המחליף דפים שלמים של הסברים מייגעים.  אפשר להגיד יותר בפחות זמן. מנקודת המבט של הגולשים אתם ממש מאכילים אותם עם כפית.