אוזניות נטענות לפרסום

איך לבחור מוצר נכון לקידום בעסק?

הנושא של קידום העסק מרכב מכפי שנהוג לחשוב כי הוא מבוסס על מגוון רחב של מוצרים. היתרון של היצע מוצרים גדול הוא שבעלי עסקים יכולים לבחור רק מה שמתאים להם, אך החיסרון הוא שלא תמיד קל לדעת במה להתמקד. לכן מומלץ לבחון כל מקרה לגופו וקודם כל להכיר את האופן שבו כל מוצר מאפשר לקדם את העסק בטווח הקצר והארוך.

בין היתר, לבעלי עסקים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. אם בעלי עסקים מסתובבים בכנסים ורוצים להגדיל את מספר האנשים שיוצרים איתם קשר על מנת לקנות מהם את המוצר או השירות, מה שהם יכולים לעשות זה לחלק כרטיסי ביקור. בעזרת כרטיסי ביקור ניתן להעביר מסר מדויק לגבי איכות העסק ותחום ההתמחות שלו ולשמור גם על מידע קונקרטי מבחינת דרכי יצירת קשר: בין אם בטלפון, בדואר אלקטרוני או באתר האינטרנט.

מה מאפיין דפוס לפרסום וקד”מ?

עוד דרך טובה לבחור מוצר נכון לקידום בעסק היא להתמקד בקטגוריה ספציפית של מוצרי דפוס. מלבד כרטיסי ביקור, יש אפשרות לתאם דפוס לפרסום וקד”מ מול בתי דפוס שמתמחים בכך. התמחות בדפוס כוללת מוצרי טקסטיל ממותגים, מוצרי ספורט לפרסום וכמובן מוצרי פרסום למשרד?

מוצרי דפוס לפרסום וקד”מ מתאפיינים בכך שהם משלבים בין מסר שיווקי לבין ערך פרקטי. אם לדוגמא בעלי עסקים מחלקים מוצרי פרסום לרכב שממותגים בשם שלהם, סביר מאוד להניח שהלקוח ישתמש בהם. כאשר לקוחות משתמשים באותם מוצרים עונתיים מודפסים מיוחדים, הם למעשה הופכים לפרסומת ניידת שלא עולה לעסק עוד כסף.

במילים אחרות, מוצרי פרסום לא חייבים להיות חד פעמיים ויש גם אפשרות לבצע שיווק לעסק בשיתוף פעולה עם הלקוחות. התנאי לשיתוף פעולה מוצלח מן הסוג הזה הוא להעניק ללקוחות מוצרי דפוס או אלקטרוניקה שהם יכולים להשתמש בהם. ככל שהשימוש באותם מוצרי קידום מכירות יהיה אינטנסיבי יותר, כך תעלה החשיפה של העסק כלפי לקוחות חדשים.

מה הקשר בין קידום ובין מתנות לעובדים לחגים?

את אותו עיקרון של שימוש במוצרי דפוס לפרסום וקידום מכירות ניתן להפעיל גם במערכת היחסים מול העובדים. אם בעלי עסקים מגיעים לתקופה שבה הם מחפשים מתנות לעובדים לחגים, כדאי להם לנסות למצוא את אלו שאותם אפשר למתג. מיתוג של מתנה לחג הופך את העובדים עצמם לנציגים ושליחים של העסק ובכך זה משרת את מטרות הקידום והשיווק.

לסיכום, הדרך לבחור מוצר נכון לקידום בעסק היא להתאים אותו למוצר ולשירות ולא לשכוח להשקיע ברושם ראשוני עם כרטיסי ביקור. בתוך כך, כדאי לבעלי עסקים למצוא מוצרי דפוס וקד”מ שיכולים להיות פרקטיים גם עבור העובדים והלקוחות. אם עושים זאת נכון, העובדים והלקוחות מייצגים את העסק בלי שהוא יצטרך לשלם על זה.