אם יש לכם עסק, סביר להניח שאתם נתקלים מעת לעת בצורך לעשות קידום מכירות באמצעות מוצרים. כך למשל אם אתם עומדים להשתתף בתערוכה או בכנס גדול שתרצו למשוך בו תשומת לב של לקוחות או שותפים פוטנציאליים; אם אתם מבקשים ליצור חשיפה גדולה לעסק בקרב קהל שחלק נכבד ממנו עשוי להתעניין במוצר שלכם ולהפוך ללקוח; אם כבר יש לכם מעגל לקוחות ואתם רוצים לייצר עבורו חוויית שירות נעימה גם לאחר שהמכירה כבר נעשתה וחלפה.

אבל איזה מוצר תבחרו? האם תלכו על עט נובע ממותג, על תיק גב או אולי משחק מנהלים…? לא כל מוצר קידום מתאים לכל מטרה, וחשוב מאוד לבצע בחירה מושכלת – אחרת המוצר עלול להחמיץ את מטרתו ואתם סתם תבזבזו כסף לשווא.

בחירת מוצרי קידום מכירות

על מנת לעשות את הבחירה הטובה ביותר עליכם לשקול מספר פרמטרים שונים:

דילוג לתוכן