שיווק אופליין

דרכים מעולות לשיווק אופליין ואונליין

אם יש לכם עסק משלכם ואתם לא דואגים לשווק אותו, הרי שהעסק הוא כמו לא קיים. התחרות בשוק היא גדולה ואתם צריכים תמיד לדאוג לשיווק העסק. ניתן לשלב כל מיני שיטות שיווק, בהן שיטות המתמקדות בשיווק אופליין וכאלה המתקדמות בשיווק אונליין. איך עושים זאת בהצלחה? המשיכו בקריאה.

בואו נדבר על שיווק אופליין

שיווק כזה היה מאז ומתמיד, עוד לפני שהיו אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. מדובר על שיווק שיכול להתאים לכל עסק שמוכר מוצרים ושירותים. איך אפשר לשווק אופליין?

שימוש במוצרי פרסום – אנשים נהנים לקבל מוצרי פרסום ומתנות. בזכות המוצרים האלה, הם זוכרים את הלוגו והמותג של העסק. יש המון מוצרי פרסום המחולקים ללקוחות בתערוכות בהם,
דיסק און קי, מטריות ממותגות, כוסות ממותגות, כדורי ים עם לוגו, צידניות ועוד. למעשה, יש מגוון גדול של מוצרי פרסום ולכם רק נשאר לבחור באיזה מוצרים תרצו להשקיע ולהדפיס את הלוגו והטלפון שלכם. היופי הוא שכאשר אתם מחלקים מוצרי פרסום, הלקוח שקיבל אותם בדרך כלל ישים את המוצרים על שולחן העבודה שלו וכך אתם מקבלים עוד חשיפה מבלי שעשיתם כלום ומדוע? כי הלקוחות שמגיעים לאותו לקוח רואים את המוצרים שלכם וסביר להניח שיתעניינו בהם.

שלטים לעסקים – אם רוצים להעביר מסרים שיווקיים, לפרסם מוצרים ושירותים, ניתן לבצע פרסום ושיווק באמצעות שלטים לעסקים. מדובר על אחת הדרכים היעילות לשיווק אופליין המביאות תוצאות מעולות.

פרסום בעיתונים גדולים – העיתונים המודפסים הנמכרים מדי יום ובסופי שבוע, מכילים גם הם פרסומות של בעלי עסקים. הפרסומות מודפסות על דפי העיתונים והן תורמות לשיווק המוצרים והשירותים שהעסק מציע. העיתונים האלה נקראים מדי יום על ידי אלפי אנשים. מספיק שמופיע הפרסום שלכם ויש מי שמתעניין בו, הרי שאתם תרוויחו לקוחות פוטנציאליים.

פליירים – מדובר על שיטת שיווק מעולה שפועלת בהצלחה כבר שנים רבות. ניתן לגשת לבית דפוס ולהדפיס כמות של פליירים. את הפליירים ניתן לחלק בתיבות הדואר וכמו כן ניתן גם לחלק אותם לאנשים ברחוב או במרכזי קניות גדולים. לפלייר ניתן לצרף קוד קופון של אחוז הנחה או מחיר מיוחד. כאשר הלקוחות יפנו אליכם ויבקשו הנחה, אתם תוכלו לדעת בוודאות שהם הגיעו דרך הפרסום בפלייר.

בואו נדבר על שיווק אונליין

שיווק אונליין התפתח מאוד בעשור האחרון. היתרון הגדול הוא שבשיווק כזה, ניתן לקבל נתונים מדויקים יותר על הפרסום והאם הוא הצליח ופנה לקהל היעד המתאים והנכון וכיצד ניתן לדייק אותו עוד יותר. הדרכים הפופולאריות לשיווק אונליין הן:

שימוש באתר אינטרנט או דף נחיתה – כך ניתן להציג את המוצרים והשירותים של העסק בצורה ברורה ונוחה לגולשים. מעבר לכך, חשוב גם לקדם את הדף שלנו בגוגל על ידי בחירת מילות המפתח הנכונות. כך גולשים שיחפשו אותנו ברשת, יוכלו למצוא אותנו בקלות.

שימוש ברשתות חברתיות – חשוב מאוד שיהיה דף פעיל בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכל פלטפורמה חברתיות שיכולה לסייע לנו. כך נוכל גם לחשוף את המוצרים והשירותים שלנו ובהתאם לכך לנהל קשר אישי יותר עם הלקוחות וגם עם גולשים שעם הזמן יהפכו ללקוחות שלנו.

(Commenting: OFF)
הדפסת UV

הדפסת UV – כיצד תוכלו לשדרג את מוצרי הפרסום

הדפסה במדפסת UV על פריטים לקידום מכירות ועל מוצרי פרסום, כבר כאן. הסתכלו על שולחן העבודה שלכם, כמה פריטים שמודפסים על לוגו של חברה אחרת מונחים עליו? יכול להיות שדי הרבה. החל מעטים ומדבקות, ועד לבקבוקי מים ודיסק-און-קי, מוצרי קידום מכירות הם עסק גדול, וזו בדיוק הסיבה שבגינה גם אתם רוצים לייצר מוצרי קד״מ שיגדילו את השורה התחתונה של העסק שלכם.

למה אתם זקוקים להדפסה איכותית על מוצרי קד״מ?

כאשר אתם רוצים להדפיס על מוצרי קד״מ, עומדות בפניכם כמה אפשרויות, אבל אף אחת אינה שווה לאיכות שמציעה לכם מדפסת UV. וכאשר אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, ענייני איכות חשובים מאוד. מדוע?

  • כי אנשים ישתמשו בפועל במוצר קד״מ איכותי. לא תצטרכו לבזבז זמן או כסף כדי להדפיס על מוצר שבסופו של דבר יגיע לפח – מה שעלול לקרות אם לא תשתמשו במדפסת UV. המוצר עלול להיראות זול ולא מקצועי ואף אחד לא רוצה להציע מוצרים שמודפסים באיכות ירודה.
  • כי הלוגו שלכם יישאר איכותי. בהדפסת UV הלוגו שלכם יודפס על מוצרי קד״מ בטכניקה המתקדמת ביותר. לא רק שההדפסה תהיה יפהפייה, היא גם תהיה עמידה לאורך זמן. גם אם תדפיסו את הלוגו על בקבוקי מים, עטים או מחזיקי מפתחות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהלוגו יישאר קריא כל עוד הפריט נמצא בשימוש.
  • כי יהיו לכם לקוחות חוזרים. אם אתם יוצרים פריטי קד״מ עבור הלקוחות שלכם, הם כל כך יתרשמו מהאיכות העמידה שמציעה הדפסת UV, עד שיחזרו אליכם שוב פעם אחר פעם.

מדוע מדפסת UV היא הפתרון האולטימטיבי?

ברור שכאשר אתם מתכננים להדפיס את הלוגו, או כל דבר אחר, על פריטים המיועדים לפרסום או לקידום מכירות, אתם לא רוצים להסתפק בשום דבר שהוא לא הטוב ביותר. מסיבה זו מדפסת UV צבעונית עולה על כל שאר האפשרויות שמציע השוק:

  • אין הגבלה של חומרים. מדפסת UV יכולה להדפיס על מגוון של חומרים כמו ויניל, פלסטיק, מתכת או עץ. למעשה, מדפסת UV יכולה להדפיס כל סוג של פריט לקידום מכירות שעולה לכם בראש. ומכיוון שאף פעם לא נוצר מגע בין ראש המדפסת למצע המודפס, במדפסת UV אפשר להדפיס גם על פריטים שבירים (חשבתם למשל על זכוכית?).

אין הגבלה של צבעוניות. ברור שהקדשתם הרבה זמן ומחשבה לתכנון הלוגו וערכת הצבעים שלכם, כך שהדבר האחרון שאתם רוצים זה שהמדפסת תשנה את הגוונים של הלוגו שיודפס על מוצרי קד״מ. בעזרת מדפסת UV, תוכלו להיות בטוחים שהלוגו שלכם, ולא חשוב באיזה שילוב

(Commenting: OFF)

מיתוג לעסק – כך תעשו זאת נכון

מיתוג העסק – כך תעשו זאת נכון

לפתוח עסק עצמאי זה לא עניין פשוט בישראל של 2019. ההחלטה שלכם לפתוח עסק ודאי דרשה ממכם הרבה מוטיבציה ואומץ לב. אז אחרי שנרשמת בכל הרשויות הרלוונטיות, עברתם את חבלי הלידה הראשונים  ואפילו גייסתם כמה עובדים ולקוחות,הגיע הזמן לשווק ולמתג את העסק שלכם בכל העוצמה.

למה כל כך חשוב להשקיע במיתוג העסק ?

חשוב שנבין,התחרות בכל תחום שרק נבחר היא גדולה ומאתגרת מאוד. מיתוג נכון של העסק שלך יביא לכך שלקוחות פוטנציאלים יתייגו אותך כמומחה בתחומך,מבלי בהכרח להתנסות בשירות/מוצר שלך. בתחומים תחרותיים, היכולת שלנו ליצור ייחודיות ולבדל את עצמנו מהמתחרים היא קריטית להצלחת העסק.

אחרי שמשקיעים כל כך הרבה מאמצים לפתיחת העסק ומתמקדים בפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול כמו: בחירת תוכנה לניהול העסק או בחירת העובדים בפינצטה, חשוב להשקיע עוד מעט מאמצים בישורת האחרונה על מנת להביא את העסק למקסימום רווח.

שיטות מומלצות למיתוג העסק

עיצוב לוגו, לוגו לעסק מהווה את החזות של העסק בפני הלקוחות. אין ספק כי לוגו מיתוגי הוא נכס חשוב מאוד עבור העסק מפני שיש לו יכולת לדבר ללקוחות בדרכים מיוחדות. העין האנושית קולטת דברים ויזואלים הרבה לפני תוכן או סאונד ולכן עיצוב נכון של לוגו מהווה את הבסיס של כל הליך המיתוג העסקי.

מוצרי פרסום ממותגים

אחת הדרכים העתיקות והמוצלחות ביותר למיתוג ושיווק העסק היא באמצעות מוצרי פרסום ממותגים. מיתוג באמצעות מוצרים כאלו,מתבצע על כלל מרכיבי העסק. זאת אומרת, חברה משרדית תשתמש במתנות ממותגות כגון עטים ממותגים או יומנים ממותגים. חברות טכנולוגיות למשל, יכולות להשתמש בגאדג’טים ממותגים אשר מתאימים כמתנות לעובדים ואף ללקוחות בתעשיית ההיי-טק.

מוצרי פרסום יכולים לשרת אותנו גם כאשר מדובר על מוצרים למשרד אך יש להם חשיבות גם באירועי חוץ דוגמת כנסים ותערוכות,בהם נוכל להשתמש במוצרי קידום מכירות עבור לקוחות פוטנציאלים.

פרסום בדיגיטל

בעידן המודרני, אין ספק כי עסק שאין לו נוכחות בדיגיטל,כמעט ולא קיים. החדשנות והשכלולים של דור הסמארטפונים מביע את החשיבות של  שיווק דיגיטלי לעסקים בדרך להפיכת עסק די אלמוני למותג שמייצר שיג ושיח. אין ספק כי בחירה נכונה של אסטרטגיית פרסום דיגיטלית ונוכחות במקומות הנכונים יכולה למנף כל עסק לרמות הגבוהות ביותר. מיתוג ושיווק באינטרנט בדרך כלל כולל ניהול אתר תדמיתי מרשים ונוכחות מרשימה ברשתות החברתיות. את המסרים ניתן להעביר באמצעות קופירייטינג איכותי,עיצובים גרפיים ובעיקר סרטוני תדמית מקוריים ומעניינים.

שלטי חוץ ופנים

חשוב מאוד להעניק איזון מיתוגי לעסק. הכוונה היא שאם עסק בוחר להשקיע במיתוג איכותי,חשוב מאוד להשקיע גם במקום בו הוא נמצא פיזית. אומרים כי אין שני לרושם ראשוני וזה בהכרח נכון כאשר לקוחות מגיעים אלינו לבית העסק/חנות/משרד. אין ספק כי השקעה בשילוט ויזואלי לעסק משרה אווירה נעימה ומשכנעת בעולמו הפנימי של הלקוח. אין ספק כי גם שלטים פנימיים ומדבקות קיר מייצרות רושם יוקרתי אצל הלקוחות שלנו. בעיקר כאשר מדובר על בתי עסק ומשרדים.

איך ממקדים את המיתוג בצורה שבאמת תביא לנו תוצאות?

הכרת מתחרים

ראשית אתה חייב להכיר מה עושים המתחרים בתחומך. בתהליך הכרת המתחרים תצטרך לשאול את עצמך כמה שאלות מפתח כמו:

  • מי השחקנים המרכזיים בשוק שלך?
  • אילו פעילויות מיתוגיות הופכות אותם לייחודים ומצליחים?
  • מה אתה יכול שעדיין אף אחד בתחומך עוד לא עשה?

ככל שנעשה בדק בית מעמיק יותר כך נוכל לפעול בצורה גמישה ויצירתית יותר.

הכרת קהל היעד

על מנת למתג את המוצר שלך בצורה נכונה ,אתה חייב לדעת מי קהל היעד שלך. ישנם כמה כללי מפתח על מנת לסרוק את הלקוח האידיאלי שלך:

  • מי הלקוח האידיאלי שלי ?
  • עד כמה הלקוח האידיאלי שלי זקוק למוצר/שירות שלי?
  • סגנון דיבור/סלנג שהלקוח שלי משתמש בהם ?
  • התנהגות הצריכה של הלקוח

לסיכום

אחרי שהבנו את החשיבות של מיתוג עסקי ואף נברנו בכמה דוגמאות כיצד לבצע פעולות מיתוגיות נכונות, כל שנותר לכם הוא להחליט על האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורכם. אנחנו בטוחים שעוד נשמע עליכם 🙂

(Commenting: OFF)

איך מבוצע פרסום יעיל בפייסבוק?

איך מבוצע פרסום יעיל בפייסבוק?

האינטרנט והרשתות החברתיות עשו מהפכים גדולים באופן ההתייחסות של כולנו זה אל זה וכך גם עולם השיווק והפרסום. מה שהיה בעבר פחות רלוונטי לימינו אנו והיה צורך לאמץ ולשנות דרכים של שיווק או פרסום עסקים. הרשת היא מרחב וירטואלי עצום ובלתי נגמר, כזה שיש בו הרבה מאד אפשרויות ובכמה הקלקות של העכבר אפשר להביא את דבר קיומו של עסק או של מבצע מסוים לידיעתם של הרבה מאד גולשים, ייתכן ואלה לקוחות פוטנציאליים. יחד עם זאת – אין מדובר בפעולות אינטואיטיביות ויש צורך בהרבה ידע טכני מקדים על מנת להבין איך לעשות את זה בדרך הטובה ביותר. המטרה – לפרסם על מנת להגדיל את החשיפה ולהביא יותר לקוחות. לא כל פעולה בהכרח תסייע בהשגת המטרות האלה.

פרסום בפייסבוק

הרשת החברתית תופסת נפח ניכר מהזמן הפנוי של הרבה מאד אנשים. ללא ספק מציאת דרכים נכונות של שיווק עסקים בה הייתה רק עניין של זמן. אי אפשר להשאיר כל כך הרבה גולשים ברשת ליד הגורל ולא לנסות ככל האפשר לכוון את תשומת הלב שלהם למוצרים או שירותים של בית עסק מסוים. יתרה מכך –פעילות הפרסום בפייסבוק מבוססת על חשיפת תחומי העניין של כל גולש ומשתמש וללא ספק בעל עסק יכול לעשות שימוש במידע המצטבר על מנת לדייק ולפלח את קהל היעד שלו. אין עוררין בעולם המקצועי על כך שפייסבוק הביאה מהפכה של ממש לעולם השיווק ובזכות עקרונות אלה אפשר להגיע לתוצאות טובות בהרבה, שכן השיווק מתאים את עצמו למי שיושב מול המחשב.

קצת על לייקים ועוקבים בפייסבוק

הפעילות בפייסבוק מבוססת על הבעת רגשות בדמות לייק, כלומר הגולש מזדהה או שאינו מזדהה עם תוכן כתוב או ויזואלי שהוא נתקל בו. כאשר מדובר בעמודים של בתי עסק – יש חשיבות למספר העוקבים שלחצו לייק ומבקשים, בעצם, להישאר מעודכנים בכל תוכן שבעל העסק מעלה. מספר גבוה של עוקבים ולייקים מצביע על ערך שניתן לגולשים, על יוקרה של הדף או על תוכן מעניין שכדאי לעקוב אחריו ולהישאר מעודכנים לגביו. לא תמיד אפשר לדעת מי עומד מאחורי המספרים האלה וישנם לא מעט מקרים שיהיה מדובר בלייקים פיקטיביים קנויים, שמעלים את הרושם שיעשה העמוד על מי שיגיע אליו בשיטוטיו ברשת. קניית הלייקים מקובלת בקרב עסקים רבים והיעילות שלה שנויה במחלוקת, אם כי אין ספק שמבחינת המשתמש שלא מכיר את רזי הפייסבוק – יהיה מדובר ברושם עז שהמספר הגבוה יותיר בו.

איך מבוצע הפרסום בפייסבוק הלכה למעשה?

על מנת לבחור את הקהל היעד שיהיה חשוף למודעת פרסום או שיווק אפשר להתבסס על שלל נתונים אודות המשתמשים –

  • גיל מדויק או טווח גילאים.
  • בחירה מבין שני המגדרים או שניהם.
  • מיקום גאוגרפי – יכול להיות אזור בעל רדיוס גדול או יישובים ספציפיים.
  • התבססות על תחומי עניין – תחביבים, מעורבות בנושאים מסוימים שחוזרים על עצמם ועוד.
  • מצב משפחתי.

כאשר מגדירים (מפלחים) את קהל היעד קל יותר למצוא את מי שבאמת יביע עניין במודעה או בפרסום וייתכן והמודעה תמשוך את תשומת ליבו. מדובר בפרסום מהפכני שלא חשוף לכל סוגי המשתמשים או העיניים (כמו למשל שלטי חוצות או סרטוני פרסומת בטלוויזיה) אלא מציע מראש את המוצר או השירות בפני מי שיש סיכוי גבוה שאכן ירצה בו ויתעניין בו. זו המהפכה האמיתית של פייסבוק ואכן יש לא מעט בעלי עסקים שמדווחים על הגדלת מכירות או חשיפה רחבה מאד בזכות ביצוע נכון של פרסום ברשת.

(Commenting: OFF)

איך לבחור מוצרי קד”מ לעסק שילהיבו את הלקוחות שלכם?

איך לבחור מוצרי קד”מ לעסק שילהיבו את הלקוחות שלכם?

התחום של מוצרי קידומי מכירות, או בשמם המקוצר: קד”מ, הפכו כבר מזמן לעף מתפתח ואיתו גם דלה הציפייה למוצרים יצירתיים יותר ומלהיבים יותר. חברות ובתי עסק שונים נמחפשים מתנה מגניבה ללקוחות שלהם ולא עוד מוצר חסר משמעות, שיתרום ללקוח ועל הדרך יוסיף למיתוג של העסק כמוכר וכמותג מוביל. אז איזה מוצר יכול להתאים לעסק שלכם וללקוחות שלכם? מהי המתנה ”המגניבה” שתלהיב את קהל הלקוחות שלכם?

יצאנו לבדוק בשטח ומצאנו עבורכם מספר דוגמאות למתנות ומוצרי קד”מ המתאימים לסוגי עסקים שונים.

מוצרי קד”מ טרנדיים או אופנתיים

מוצר המדבר בשפה עדכנית ועכשווית יעשה עבורכם עבודה טובה, תמיד כיף לקבל מתנה שהיא ‘אין’. עסקים המתאימים להענקת מוצרי קד”מ טרנדיים הם עסקים המתמחים בתחומי האופנה השונים, אקססוריז, לבוש, עיצוב שיער ואפילו עסק לייצור ומכירת פאות קאסטם. מוצרי קדמ טרנדיים יכולים להיות מעמד לסמארטפון, רמקולי בלוטוס קטנים, מקלות סלפי, אקססוריז ועוד.

מוצרי מתנה

אריזת המוצר שלכם בעטיפה ייחודית ולא מקובלת יוצרת אפקט הפתעה אצל הלקוח ותחושת השקעה יתרה במוצר. עסקים שיכול להתאים להם מוצרי קדמ של אריזת מתנה הם עסקים בתחום האלקטרוניקה, גאדג’טים, קונדיטוריה ועוד. הקפידו על רמת הגימור של העטיפה לבין איכות המוצר כדי שלא יווצר פער מצחיק.

מוצרי קד”מ שימושיים

מוצרי קדמ שימושיים תמיד יקבלו מימד נוסף כאשר הם שימושיים. כל מה שעליכם לעשות כדי לבחור מוצר כזה, הוא להעמיד את עצמיכם במקום הלקוח שלכם ולשאול את עצמיכם מה הכי תרצו לקבל מהעסק שלכם שיכול לבוא לידי שימוש באופן מיידי וכמעט יום יומי. למוצרים כאלה יכולים להתאים רוב העסקים בכל התחומים. תחשבו מה יעלה בדעתם של הלקוחות שלכם כשישתמשו מידי יום במוצר עם המיתוג שלכם? דוגמאות למוצרים כאלו: משחקים, גאדג’טים, עטים וכד’.

מוצרי קד”מ עם אמירה ייחודית

אפשר לייצר מוצרי קידומי מכירות עם אמירה מיוחדת המשלבת בתוכה את האג’נדה של העסק שלכם או את ”האני מאמין” שלכם. המוצרים הללו יוכלו גם להעביר מסר ערכי וחברתי לקהל הלקוחות שלכם אשר יתחברו למותג דווקא בגלל האמירה הייחודית שלו. מוצרים כאלה אפשר להתאים כל עסק מכל סוג שהוא.

תוכלו בקלות לבחור מכאן את סוג מוצרי הקד”מ שלכם להתאים אותו לסוג העסק שלכם ולאמירה שהמותג שלכם משדר ומייצג.

(Commenting: OFF)