ימי גיבוש

חשיבותם של מוצרי פרסום לעסק

בסעיף ההוצאות של כל בית עסק יש הרבה מאוד פרטים שאי אפשר לקיים עסק בלעדיהם, כגון הוצאות שכירות, חשבונות, משכורות לעובדים וכדומה. יש בעלי עסקים שיאמרו שהוצאות על מוצרי פרסום הם לא חלק מסעיפי החובה הללו, שהרי לכאורה אפשר להסתדר גם בלי לחלק מתנות בחינם לעובדים ו/או ללקוחות – אבל למוצרי הפרסום הללו בהחלט יש חשיבות מעשית לחייו של עסק ולכן מן הראוי לשקול להשקיע בהם. אולי לא לאורך כל השנה, אבל לכל הפחות באירועים מיוחדים כמו חגים, ימי הולדת, ימי גיבוש וכיף וכדומה.

מהם מוצרי פרסום

מוצרי פרסום ידועים כמתנות הקטנות האלה שעסקים מחלקים ללקוחותיהם, כגון עט עם לוגו הבנק, עץ ריח שעליו מצוין של המוסך בו מטופל הרכב או לוח שנה שעליו פרטי חברת הביטוח. למראית עין אפשר להתווכח ולומר שמדובר במתנות חינם ולכן זו הוצאה לא הכרחית משום שאיננה מייצרת החזר על ההשקעה – אולם ההיפך הוא הנכון.

מוצרי פרסום הם דרך מצוינת להגדיל את שביעות רצונם של לקוחות קיימים, לחזק את הנאמנות שלהם לבית העסק ובסופו של דבר גם לשמר אותם ו/או להפוך אותם ללקוחות חוזרים. בנוסף, ניתן להעניק מוצרי פרסום גם לעובדים של בית העסק, ובמקרה כזה ליהנות מהגדלת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה, להגברת המוטיבציה ולבסוף לשיפור פריון העבודה.

התועלת של מוצרי פרסום

בהיבט הלקוחות, למוצרי פרסום יש תועלת בשני מימדים. ראשית, כאשר לקוח בוחר בבית עסק מסוים ורוכש ממנו מוצר או שירות, ואז מקבל מוצר פרסום בדמות מתנה שעליה לא שילם, אזי הוא עשוי להרגיש שקיבל מעל ומעבר למה ששילם עליו. ובצדק – הוא משלם עבור מוצר או שירות, ומקבל את מה ששילם עליו בתוספת שי צנוע; קל וחומר אם מדובר בדבר מה שאפשר לעשות בו שימוש, דוגמת עט, ספל או מצית.

שנית, בהנחה ועל המתנה שניתנה ללקוח מופיעים לוגו העסק ופרטי יצירת קשר עימו, אזי המתנה הזו מהווה למעשה שלט פרסום נייד שנמצא כל הזמן לנגד עיניו של הלקוח והאנשים הקרובים אליו. באופן כזה המתנה יכולה לא רק להגביר את שביעות הרצון של הלקוח, אלא גם להוות מעין אפיק שיווקי שיכול לגרום לו לחזור ולרכוש שוב בבית העסק כלקוח חוזר או להביא מי ממכריו להפוך ללקוח חדש באותו עסק.

בהיבט העובדים, מוצרי פרסום יכולים להוות כאמור אלמנט מגביר מוטיבציה שיחזק את הקשר של עובד למקום עבודתו. כך למשל ניתן להעניק לעובד מתנה ממותגת לרגל ראש השנה, פסח או יום ההולדת, ובכך לתת לו משוב חיובי ותחושת הערכה. בסבירות גבוהה עובד שירגיש קשר טוב עם מקום העבודה שלו יחוש ביטחון תעסוקתי גבוה יותר וביצועיו ישתפרו.

בשורה התחתונה, מוצרי פרסום עשויים להיראות כמו הוצאה לא הכרחית, אבל יש להם חשיבות רבה שהופכת אותם לשיקול כדאי עבור כל עסק.

(Commenting: OFF)
סרטי תדמית

היתרונות של שימוש בסרטי תדמית

סרטי תדמית יכולים לשמש למטרות שונות ועסקים רבים עושים בהם שימוש. עלות ההפקה היא זולה יחסית וכל עסק, אפילו קטן יכול להרשות לעצמו הפקת סרט תדמית לצרכיו. גם אפשרויות השימוש בהן הן רבות, מהצגה בפני קהל ועד שיתופים ברשתות חברתיות. רוב העסקים מבינים זאת, אך ישנם גם עסקים רבים הנמצאים בנקודה בה הם שוקלים האם להשקיע בהפקת סרט תדמית ותוהים האם זה אפקטיבי והאם באמת ניתן להשיג תוצאות. הרשו לנו לתת לכם כמה סיבות טובות מדוע אתם צריכים סרטי תדמית.

  1. סרטונים מגדילים מכירות – אם מדובר בסרטי תדמית לצורך מכירת מוצרים או שירותים אתם יכולים להיות בטוחים שהם מגדילים את המכירות. על פי הניסיון של ענקי המכירות, אמזון ואיביי, מסתבר שבעזרת שימוש בסרטון ווידאו סיכויי המכירה עולים בעד 35%. אולי סרטי תדמית הם אינם זהים לסרטוני פרסומת למוצר, אך הם משיגים תוצאות דומות.
  2. הלקוחות מעדיפים ווידאו – הסטטיסטיקות אשר נאספות בכל רגע נתון בכל רחבי הרשת מדברות בעד עצמן. קהל הגולשים הופך לצרכן של סרטוני ווידאו. בכל הפלטפורמות בהן מוצגים סרטי ווידאו, למשל פייסבוק ויוטיוב, ישנה עלייה בכמות הצפיות. הגולשים פשוט אוהבים תכנים בווידאו ואתם יכולים לנצל זאת, הפקת סרט תדמית היא כמו רכיבה על הגל.
  3. שיתוף – גולשים נוטים לשתף סרטי ווידאו, מי שראה סרט שמצא חן בעיניו ישתף אותו ברשתות החברתיות. נכון שהגולשים נוטים יותר לשתף סרט ווידאו עם כלבלבים חמודים יותר מאשר תוכן פרסומי, אף אם הפקתם סרט תדמית איכותי ומתוחכם הוא עלול ליצור עניין אצל הגולשים.
  4. מנועי החיפוש – על פי הניסיון נראה ששימוש בסרטי ווידאו זוכה לעדיפות במנועי החיפוש, כלומר שימוש בסרטי ווידאו מסייע לדרג טוב יותר את האתר שלכם ולהשיג מיקום טוב בגוגל. במקביל אסור לנו לשכוח שלפעמים גולשים עורכים חיפוש ווידאו. סרטי תדמית יכולים לסייע לקידום האתר העסקי שלכם.
  5. הצלחה סלולרית – חלק משמעותי מתנועת הגולשים באינטרנט נעשה באמצעות מכשירי סלולר. ניתוח הרגלי הגלישה של גולשי הסלולר מראה שהסיכויים שהם יצפו בסרטון פרסומת עד סופו ולא ידלגו עליו הוא גדול יותר בהשוואה לגולשי המחשב.
  6. העברת מסרים יעילה – באמצעות הפקת סרטי תדמית ניתן להעביר מסרים בצורה יעילה וברורה. יש כאן שימוש בווידאו ובסאונד וקל להמחיש דברים ולהעביר כל סוג של מסר.
  7. מדידה – כאשר עוסקים בפרסום וחושבים במושגים של ROI חשוב למדוד את הצלחת הקמפיין. היום בעזרת הרשתות החברתיות והכלים האינטרנטיים אנו יכולים בקלות למדוד את כמות הצפיות, השיתופים והאינטראקציה עם סרטי הווידאו.
  8. מקסימום מידע במינימום זמן – באמצעות סרט תדמית קצר של דקה אחת ניתן להעביר מידע רב המחליף דפים שלמים של הסברים מייגעים.  אפשר להגיד יותר בפחות זמן. מנקודת המבט של הגולשים אתם ממש מאכילים אותם עם כפית.
(Commenting: OFF)
פופ סוקט לפרסום לוגו

מתנות ממותגות לאירועים

כשאנחנו חוגגים אירועים, אנחנו עושים את זה בסטייל. בין אם מדובר באירוע פרטי כגון חתונה, בר מצווה או ברית מילה, ובין אם מדובר באירוע עסקי כגון כנס מקצועי או השקת מוצר חדש, אנחנו משקיעים יותר בעיצוב, במוזיקה, באוכל, בבגדים שאנו בוחרים ללבוש. ואם כך, אין פלא שבשנים האחרונות צמח טרנד חדש שמופיע ביותר ויותר אירועים, הן פרטיים והן עסקיים: מתנות ממותגות המחולקות לבאי האירוע ומהוות מזכרת מפתיעה, מקורית ויוצאת דופן.

מתנות לחתונה

רוב הכלות מתכננות את אירוע חתונתן במשך כמעט כל תקופת הרווקות שלהן, אז ברור שגם האורחים צריכים מזכרת כיפית מהחתונה! מתנות לחתונה יכולות להיות בעלות אופי רומנטי, זוגי, שלו-שלה, משהו טעים שאפשר לנשנש אחרי הריקודים או כל דבר שיסמל את הקשר הנצחי בין בני הזוג – והכל עם שמות החתן והכלה, תאריך החתונה ואלמנטים מיתוגיים נוספים כרצונם.

מתנות לבר מצווה

גיל בר המצווה הוא רגע מרגש בחייו של כל ילד יהודי, המסמל מעבר מילדות לבגרות וקבלת עול אחריות על כתפיו. הנער בוודאי יזכור את האירוע למשך כל חייו, וכך גם משפחתו הקרובה, אבל כדי שגם האורחים לא ישכחו במהרה את האירוע תוכלו להעניק להם שי צנוע שיוכלו לקחת איתם הביתה. מתנות לבר מצווה יכולות להיות קשורות ליהדות, כגון כיפה עם שם חתן השמחה או ספר תהילים ממותג, או כל מתנה כיפית אחרת שהאורחים יוכלו למצוא בה שימוש.

מתנות לאירועים עסקיים

אירועים עסקיים יכולים להיות בעלי חשיבות רבה עבור עסקים, עובדים, לקוחות ועמיתים. בין אם מדובר בכנס מקצועי, יום גיבוש, טקס חשיפה או השקת מוצר חדש, תוכלו לחלק לנוכחים מתנות בעלות ערך מוסף שהם יקחו איתם הביתה יחד עם הלוגו שלכם ופרטי יצירת קשר למקרה הצורך. במקרה של אירוע עסקי, מתנה ממותגת יכולה לשמש מעין כרטיס ביקור שלכם, כלומר השקעה במוצר הממותג יכולה לשרת אתכם בעתיד.

סיכום

אם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, הוסיפו לו טאץ’ קטן בדמות מתנה ממותגת שתישאר ברשות המוזמנים ותזכיר להם את האירוע לזמן רב.

(Commenting: OFF)
קידום מכירות

איך לבחור מוצרי קידום מכירות?

אם יש לכם עסק, סביר להניח שאתם נתקלים מעת לעת בצורך לעשות קידום מכירות באמצעות מוצרים. כך למשל אם אתם עומדים להשתתף בתערוכה או בכנס גדול שתרצו למשוך בו תשומת לב של לקוחות או שותפים פוטנציאליים; אם אתם מבקשים ליצור חשיפה גדולה לעסק בקרב קהל שחלק נכבד ממנו עשוי להתעניין במוצר שלכם ולהפוך ללקוח; אם כבר יש לכם מעגל לקוחות ואתם רוצים לייצר עבורו חוויית שירות נעימה גם לאחר שהמכירה כבר נעשתה וחלפה.

אבל איזה מוצר תבחרו? האם תלכו על עט נובע ממותג, על תיק גב או אולי משחק מנהלים…? לא כל מוצר קידום מתאים לכל מטרה, וחשוב מאוד לבצע בחירה מושכלת – אחרת המוצר עלול להחמיץ את מטרתו ואתם סתם תבזבזו כסף לשווא.

בחירת מוצרי קידום מכירות

על מנת לעשות את הבחירה הטובה ביותר עליכם לשקול מספר פרמטרים שונים:

  • מה גודל התקציב העומד לרשותכם? קידום מכירות אמור להיות חלק מפעילות שיווקית, לא לפעור לכם חור בארנק. מומלץ להגדיר מראש את התקציב שיש באפשרותכם לעמוד בו, ואז לבחור אך ורק מבין המוצרים שיכולים להיכנס אל תוך מסגרת התקציב מבלי לחרוג ממנה. לשם כך רצוי גם לבצע השוואת מחירים בין חברות קידום מכירות שונות – יתכן, למשל, שמוצר ממותג מסוים בחברה אחת יוביל אתכם לחריגה מן התקציב אולם דווקא אפשרי בחברה אחרת.
  • מה בעצם המטרה שלכם? מה מוצר קידום המכירות הזה אמור לעשות עבורכם? למשל, אם אתם רוצים לתת ללקוחות מתנה שתישאר איתם זמן רב ותהיה לכם שימושית כדי שהלוגו שלכם יהיה לנגד עיניהם כמה ימים, שבועות או חודשים, אז תוכלו לתת להם לוח שנה ממותג, עט, תיק או יומן. אבל אם אתם רק רוצים למשוך תשומת לב של אורחי תערוכה כדי שיגשו אל הדוכן שלכם וישמעו פרטים נוספים, אזי יכול להיות שסוכריות או שוקולדים יעשו את העבודה בצורה מצוינת ובעלות הרבה יותר נמוכה.
  • באופן דומה חשוב לקחת בחשבון את גודל המוצר הנבחר: אם אתם מציגים בכנס שבו קהל המבקרים נמצא יום שלם, לא כדאי להעמיס על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם קופסאות גדולות ומסורבלות שאיתן ייאלצו להסתובב שעות רבות (כך אתם עלולים להשיג את התוצאה ההפוכה ודווקא לפגוע בעסק). מאידך, מוצר קטן מדי יכול פשוט ללכת לאיבוד בקלות; כך שצריך למצוא את האיזון גם בגודל המוצר כדי למקסם את האפקטיביות שלו.
  • אולי הפרמטר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא התאמת המוצר לעסק שלכם, על מנת לחזק את הסיכוי שהלקוחות ישתמשו בו וחשוב מכך – שיזכרו אתכם. כך למשל מוסך יכול לחלק ללקוחות צלוניות לחלונות או עץ ריח, אבל לא לוח שנה שנועד לתלייה על קיר ועשוי להתאים יותר, למשל, לחברת ביטוח או משרד רואי חשבון.
(Commenting: OFF)
מכתבייה ממותגת עם מקום לעט וכרטיסי ביקור

הדפסת מתנות ממותגות לעובדים לימי כיף וגיבוש

המשאב היקר ביותר של העסק הוא העובדים שלו, הם אלה שמפיחים חיים בכל בית עסק ותורמים לו. לכן מדי מספר חודשים יש להשקיע בעובדים ולהראות להם כי הם מוערכים. אחת הדרכים היותר אפקטיביות לעשות כן, היא על ידי מתנות לעובדים. מדי שנה בשנה ובייחוד בימי כיף וגיבוש של כל צוות העובדים, בעלי עסקים מוצאים את עצמם “שוברים את הראש” בשאלה – מה להעניק לעובדים?

אכן מדובר בשאלת השאלות במיוחד כאשר רוצים שהמתנה תהיה אות לתודה ולהערכה מחד, אך מאידך שתהיה זו מתנה שימושית ובעלת ערך מוסף. אם גם אתם אינכם יודעים כיצד לפנק את העובדים שלכם, הנה כמה רעיונות למתנות ממותגות שהולם יהיה להביא עבור יום כיף לחברה, מתנות שיש להן ערך מוסף וזיקה למקום העבודה, מתנות מושקעות שיפנקו כל עובד ועובדת.

מגוון של אביזרים מיוחדים

במידה ואתם מעוניינים במתנה שימושית, מיוחדת ומקורית, הרי שאביזרים ממותגים בדמות גדג’טים יספקו מענה אטרקטיבי במיוחד. כיום המבחר של הגאדג’טים שעומד לרשותכם הנו רב ומה גם שבאפשרותכם לצרף הדפס לכל מוצר אותו אתם בוחרים, להעניק אותו עם לוגו או שם החברה וכך להפוך את המתנה גם למוצר קידום מכירות נייד.

לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות כמו דיסק און קי בעיצובים מעניינים, אביזרים נלווים לטלפונים סלולריים, רמקולים, עכברים דיגיטליים למחשב וכן עוד המון אפשרויות נחמדות ושימושיות כאחד, שניתן להדפיס עליהן היום כל הדפסה שתחפצו.

מתנות מטקסטיל

בכל בית דפוס תוכלו לקבל שירות הדפסה על מגוון שלם של מוצרי טקסטיל, תוכלו להדפיס את הלוגו של בית העסק עם ברכה או מסר לעובד. חלק מהמוצרים יכולים להיות כובעים מסוגים שונים או חולצות נעימות ויפות עם הדפס מקורי, מגבות נעימות ורכות עם הדפס, שמשייה לחוף הים, מטרייה, ואפילו וילונות מגנט לרכב שמסייעות בהצללה עם איור קסום והדפס של החברה ועוד. כל אלה מתנות שימושיות עבור כל עובד, מתנות ממותגות לעובדים שיפרסמו את העסק כל עוד נעשה בהם שימוש.

הדפסה על בקבוקים

אם תרצו דווקא לפנק את העובדים שלכם בבקבוק יין טוב עם צמד כוסות יין, תוכלו להדפיס על גבי הכוסות והבקבוק ברכה עם שם ולוגו של בית העסק וכך למעשה תמתגו את העסק ותרוויחו חיוך גדול מכל עובד שלכם. את זה ניתן לעשות גם על גבי אריזות שי מושקעות, פסלונים ועוד מגוון של רעיונות.

מלבד ההשקעה של ימי גיבוש לחברה ההשקעה במתנות לעובדים הינה לא פחות חשובה ויכולה להפוך כל עובד לשבע רצון ממקום עבודתו ומכאן השמיים הם הגבול. לכן יש להשקיע מחשבה בנושא ולבחור מתנות מתאימות שיהיו בעלות ערך מוסף, ימתגו את העסק בצורה אלגנטית ומכובדת ובד בבד יגרמו לעובדים להרגיש מוערכים ואהודים.

(Commenting: OFF)