הדפסה על מוצרי פרסום

הדפסה על מוצרי פרסום

הדפסה על מוצרי פרסום – עולם הפרסום הוא עולם ענק. הוא מגלגל מיליונים בכל חודש ולמעשה זה השמן שמניע את הגלגלים של רוב רובם של בתי העסק של היום. חשוב להכיר את אפשרויות הפרסום השונות הקיימות ואת הדרך להעצים את שמו של העסק גם באמצעות מוצרי פרסום שונים.

לא חייבים לשלם סכומים אדירים עבור מודעות ענק בעיתונות, על תשדירי פרסום במדיה האלקטרונית או על פרסום בגוגל. אפשר להסתפק במוצרי פרסום או לשלב אותם יחד עם הפרסום במדיות האחרות. באופן כזה ניתן יהיה לצפות להצלחה רבה ותהודה רבה.

הדפסה על מוצרי פרסום – על איזה מוצרים?

הדפסה על מוצרי פרסום כולל מוצרים שונים ומגוונים. זה מתחיל בשקיות של העסק וממשיך במוצרים קטנים כמו עטים, מחזיקי מפתחות וכלה בתיקים, בכובעים, בפרטי לבוש שונים ועוד.

כאשר אנחנו מדפיסים את בשורת העסק בצורה כזו, הפרסום הופך להיות פרסום מסיבי כאשר כל מי שעושה שימוש במוצר עליו פרסמנו את העסק שלנו מהווה מעין ‘לוח מודעות’ מהלך עבור העסק.

פרסום שחודר ‘מהדלת האחורית’

כל מי שייחשף לשקית עם הלוגו שלנו, יראה את העט עם הסלוגן של העסק, יקרא את הנכתב על לוח השנה שאנחנו הענקנו ללקוחות שלנו או לספקים שלנו, למעשה יקבל מידע על העסק שלנו.

גם אם הוא רגיל ‘לעקוף’ את תשדירי הפרסום במדיה האלקטרונית וגם אם הוא אף פעם לא קורא את מודעות הפרסום בעיתון, הפרסום שמופיע על מוצרי הפרסום הללו חודרים אל תת המודע שלו ולמעשה יוצרים אצלו קשר כלשהו למותג למוצר בין אם הוא ירצה ובין אם לא.

הדפסה על מוצרי פרסום – עסק שמשווק את עצמו

שווה להשקיע בכל אותם מוצרי פרסום כאשר ההשקעה היא השקעה ממש נמוכה מבחינה כספית אך מצד התוצאות, מדובר בתוצאות איכותיות פי כמה וכמה.

לא לחינם בוחרים כיום הרבה ארגונים, חברות, בתי עסק או מפעלים שונים, לשווק את עצמם על מוצרי פרסום.

אנחנו מוצאים לא פעם כוסות עם הדפסים של העסק, חולצות עם הלוגו של העסק אשר מיועד עבור העובדים, כובעים, עטים, גאדג’טים שונים אשר כולם בעצם עושים את אותו הדבר. הם מפיצים את העסק שלנו וחודרים אל תת המודע של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

איכות – זו מילת המפתח

כאשר מדובר על מוצרים מודפסים, חשוב מאוד לשים לב כי הדבר נעשה על ידי חברה מקצועית המבטיחה תוצאות איכותיות. ההדפסה חייבת להיות טובה, ברורה וכזו שתחזיק מעמד לאורך זמן. אנחנו לא רוצים שהמוצר ידהה מהר מידי, ההדפס יתקלף או ייהרס בכביסה. על מנת שאכן נוכל לקבל את המענה המושלם ונוכל ליהנות ממוצר איכותי, אנחנו חייבים לפנות אל בית עסק שאכן מבטיח לנו איכות. רק כך נוכל ליהנות ממוצר שיעשה טוב עם העסק ויגדיל את מעגל הלקוחות שלנו.

(Commenting: OFF)
הדפסה על תיקים

הדפסה על תיקים

הדפסה על גבי תיקים אינו דומה להדפסה אותה אנו מכירים

יש להניח כי לרבים כיום יש מדפסת בבית באמצעותה ניתן להדפיס חומרים שונים. בבואנו להדפיס על גבי תיקים  טקסט או לוגו מדובר בהדפסה קצת שונה, זאת בשל העובדה כי אי אפשר להכניס את התיק לתוך המדפסת אלא יש צורך לייצור את ההדפסה על גבי התיקים. השלב הראשון של ההדפסה יכלול גרפיקה – יהיו אלו קבצי גרפיקה אשר מהם תיווצר ההדפסה.

על מנת שיהיה ניתן לבצע שינויים חשוב ביותר להעביר קבצים פתוחים על מנת שמחלקת הגרפיקה תבנה מספר סקיצות לצורך המחשת הצבעוניות במטרה ליצור התאמה בין הרצונות של הלקוחות לבין האילוצים של בית הדפוס.  כך למשל אם חברה מסוימת מעוניינת לבצע הדפסה על גבי תיקים בצבעים שחור ולבן על מחלקת הגרפיקה להעביר אישור ובו יבחר מיקום ההדפסה על התיקים.

קיימת חשיבות רבה להתאים את הצבעים

במסגרת ההדפסה קיימת חשיבות רבה להתאים את הצבעים של התיק לצבעי הלוגו המודפס על התיק. ההתאמה תאפשר קבלת מוצר יפה ומקצועי יותר, כך המותג יראה ממש חלק בלתי נפרד מהתיק.  אם ניקח למשל דוגמא הכוללת תיק אשר רקע אזור ההדפסה הוא שחור ומשולבים בו צבעים אדום לבן, הרי יתבקש להדפיס על התיק בצבעים אדום לבן.

במידה והלוגו עליו מעוניינים לבצע את ההדפסה יהיה אדום, אז יש לחפש רקע שאינו אדום אך כזה שהצבע האדום יראה עליו בצורה טובה.  ניתן לקבוע כי הצבע המומלץ להדפסה יהיה צבע המופיע על גבי התיק או צבע מנוגד לרקע עליו מדפיסים.  מבין הצבעים השונים, הצבע הלבן נמצא מתאים לארגונים רבים ואף מוגדר כצבע הלוגו שלהם.

סוגי תיקים להדפסה

כיום ניתן למצוא מגוון סוגי תיקים להדפסה בין היתר תיק גב, תיק שרוך או תיק רחצה כאשר יש לבחור את שיטת ההדפסה המתאימה ביותר למשל הדפסת סובלימציה המאפשרת להדפיס תמונות שונות.  או למשל רקמה ממוחשבת הנחשבת לאחת הדרכים למיתוג תיקים- הרקמה כוללת בין היתר מגע ייחודי ונעים ועבור רבים נחשבת לדרך הטובה ביותר במסגרת הדפסה על תיקים. בעלי עסקים רבים המבקשים להדפיס את הלוגו של החברה שלהם למטרות מיתוג יבחרו להדפיס בשיטה בה הלוגו שלהם יראה היטב והתוצאה תהיה איכותית.

על מנת לבחון את ההדפסה האיכותית ביותר ניתן להכין הדמיה טרם ההדפסה אשר מאפשרת לראות כיצד תראה ההדפסה. במקרה של ספק לגבי המוצר הסופי, ניתן להכין הדפסת ניסיון על גבי המוצר על מנת לראות כיצד יראה המוצר המוגמר לצורך קבלת אישור. נציין כי חברה מקצועית תחזיק במגוון צבעים ועיצובים על מנת למצוא את המוצר המתאים ביותר לקהל הלקוחות במטרה להדפיס מוצר איכותי אשר יעניק תועלת רבה לחברה ויתרום להליך המיתוג.

(Commenting: OFF)
ימי גיבוש

חשיבותם של מוצרי פרסום לעסק

בסעיף ההוצאות של כל בית עסק יש הרבה מאוד פרטים שאי אפשר לקיים עסק בלעדיהם, כגון הוצאות שכירות, חשבונות, משכורות לעובדים וכדומה. יש בעלי עסקים שיאמרו שהוצאות על מוצרי פרסום הם לא חלק מסעיפי החובה הללו, שהרי לכאורה אפשר להסתדר גם בלי לחלק מתנות בחינם לעובדים ו/או ללקוחות – אבל למוצרי הפרסום הללו בהחלט יש חשיבות מעשית לחייו של עסק ולכן מן הראוי לשקול להשקיע בהם. אולי לא לאורך כל השנה, אבל לכל הפחות באירועים מיוחדים כמו חגים, ימי הולדת, ימי גיבוש וכיף וכדומה.

מהם מוצרי פרסום

מוצרי פרסום ידועים כמתנות הקטנות האלה שעסקים מחלקים ללקוחותיהם, כגון עט עם לוגו הבנק, עץ ריח שעליו מצוין של המוסך בו מטופל הרכב או לוח שנה שעליו פרטי חברת הביטוח. למראית עין אפשר להתווכח ולומר שמדובר במתנות חינם ולכן זו הוצאה לא הכרחית משום שאיננה מייצרת החזר על ההשקעה – אולם ההיפך הוא הנכון.

מוצרי פרסום הם דרך מצוינת להגדיל את שביעות רצונם של לקוחות קיימים, לחזק את הנאמנות שלהם לבית העסק ובסופו של דבר גם לשמר אותם ו/או להפוך אותם ללקוחות חוזרים. בנוסף, ניתן להעניק מוצרי פרסום גם לעובדים של בית העסק, ובמקרה כזה ליהנות מהגדלת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה, להגברת המוטיבציה ולבסוף לשיפור פריון העבודה.

התועלת של מוצרי פרסום

בהיבט הלקוחות, למוצרי פרסום יש תועלת בשני מימדים. ראשית, כאשר לקוח בוחר בבית עסק מסוים ורוכש ממנו מוצר או שירות, ואז מקבל מוצר פרסום בדמות מתנה שעליה לא שילם, אזי הוא עשוי להרגיש שקיבל מעל ומעבר למה ששילם עליו. ובצדק – הוא משלם עבור מוצר או שירות, ומקבל את מה ששילם עליו בתוספת שי צנוע; קל וחומר אם מדובר בדבר מה שאפשר לעשות בו שימוש, דוגמת עט, ספל או מצית.

שנית, בהנחה ועל המתנה שניתנה ללקוח מופיעים לוגו העסק ופרטי יצירת קשר עימו, אזי המתנה הזו מהווה למעשה שלט פרסום נייד שנמצא כל הזמן לנגד עיניו של הלקוח והאנשים הקרובים אליו. באופן כזה המתנה יכולה לא רק להגביר את שביעות הרצון של הלקוח, אלא גם להוות מעין אפיק שיווקי שיכול לגרום לו לחזור ולרכוש שוב בבית העסק כלקוח חוזר או להביא מי ממכריו להפוך ללקוח חדש באותו עסק.

בהיבט העובדים, מוצרי פרסום יכולים להוות כאמור אלמנט מגביר מוטיבציה שיחזק את הקשר של עובד למקום עבודתו. כך למשל ניתן להעניק לעובד מתנה ממותגת לרגל ראש השנה, פסח או יום ההולדת, ובכך לתת לו משוב חיובי ותחושת הערכה. בסבירות גבוהה עובד שירגיש קשר טוב עם מקום העבודה שלו יחוש ביטחון תעסוקתי גבוה יותר וביצועיו ישתפרו.

בשורה התחתונה, מוצרי פרסום עשויים להיראות כמו הוצאה לא הכרחית, אבל יש להם חשיבות רבה שהופכת אותם לשיקול כדאי עבור כל עסק.

(Commenting: OFF)
סרטי תדמית

היתרונות של שימוש בסרטי תדמית

סרטי תדמית יכולים לשמש למטרות שונות ועסקים רבים עושים בהם שימוש. עלות ההפקה היא זולה יחסית וכל עסק, אפילו קטן יכול להרשות לעצמו הפקת סרט תדמית לצרכיו. גם אפשרויות השימוש בהן הן רבות, מהצגה בפני קהל ועד שיתופים ברשתות חברתיות. רוב העסקים מבינים זאת, אך ישנם גם עסקים רבים הנמצאים בנקודה בה הם שוקלים האם להשקיע בהפקת סרט תדמית ותוהים האם זה אפקטיבי והאם באמת ניתן להשיג תוצאות. הרשו לנו לתת לכם כמה סיבות טובות מדוע אתם צריכים סרטי תדמית.

  1. סרטונים מגדילים מכירות – אם מדובר בסרטי תדמית לצורך מכירת מוצרים או שירותים אתם יכולים להיות בטוחים שהם מגדילים את המכירות. על פי הניסיון של ענקי המכירות, אמזון ואיביי, מסתבר שבעזרת שימוש בסרטון ווידאו סיכויי המכירה עולים בעד 35%. אולי סרטי תדמית הם אינם זהים לסרטוני פרסומת למוצר, אך הם משיגים תוצאות דומות.
  2. הלקוחות מעדיפים ווידאו – הסטטיסטיקות אשר נאספות בכל רגע נתון בכל רחבי הרשת מדברות בעד עצמן. קהל הגולשים הופך לצרכן של סרטוני ווידאו. בכל הפלטפורמות בהן מוצגים סרטי ווידאו, למשל פייסבוק ויוטיוב, ישנה עלייה בכמות הצפיות. הגולשים פשוט אוהבים תכנים בווידאו ואתם יכולים לנצל זאת, הפקת סרט תדמית היא כמו רכיבה על הגל.
  3. שיתוף – גולשים נוטים לשתף סרטי ווידאו, מי שראה סרט שמצא חן בעיניו ישתף אותו ברשתות החברתיות. נכון שהגולשים נוטים יותר לשתף סרט ווידאו עם כלבלבים חמודים יותר מאשר תוכן פרסומי, אף אם הפקתם סרט תדמית איכותי ומתוחכם הוא עלול ליצור עניין אצל הגולשים.
  4. מנועי החיפוש – על פי הניסיון נראה ששימוש בסרטי ווידאו זוכה לעדיפות במנועי החיפוש, כלומר שימוש בסרטי ווידאו מסייע לדרג טוב יותר את האתר שלכם ולהשיג מיקום טוב בגוגל. במקביל אסור לנו לשכוח שלפעמים גולשים עורכים חיפוש ווידאו. סרטי תדמית יכולים לסייע לקידום האתר העסקי שלכם.
  5. הצלחה סלולרית – חלק משמעותי מתנועת הגולשים באינטרנט נעשה באמצעות מכשירי סלולר. ניתוח הרגלי הגלישה של גולשי הסלולר מראה שהסיכויים שהם יצפו בסרטון פרסומת עד סופו ולא ידלגו עליו הוא גדול יותר בהשוואה לגולשי המחשב.
  6. העברת מסרים יעילה – באמצעות הפקת סרטי תדמית ניתן להעביר מסרים בצורה יעילה וברורה. יש כאן שימוש בווידאו ובסאונד וקל להמחיש דברים ולהעביר כל סוג של מסר.
  7. מדידה – כאשר עוסקים בפרסום וחושבים במושגים של ROI חשוב למדוד את הצלחת הקמפיין. היום בעזרת הרשתות החברתיות והכלים האינטרנטיים אנו יכולים בקלות למדוד את כמות הצפיות, השיתופים והאינטראקציה עם סרטי הווידאו.
  8. מקסימום מידע במינימום זמן – באמצעות סרט תדמית קצר של דקה אחת ניתן להעביר מידע רב המחליף דפים שלמים של הסברים מייגעים.  אפשר להגיד יותר בפחות זמן. מנקודת המבט של הגולשים אתם ממש מאכילים אותם עם כפית.
(Commenting: OFF)
פופ סוקט לפרסום לוגו

מתנות ממותגות לאירועים

כשאנחנו חוגגים אירועים, אנחנו עושים את זה בסטייל. בין אם מדובר באירוע פרטי כגון חתונה, בר מצווה או ברית מילה, ובין אם מדובר באירוע עסקי כגון כנס מקצועי או השקת מוצר חדש, אנחנו משקיעים יותר בעיצוב, במוזיקה, באוכל, בבגדים שאנו בוחרים ללבוש. ואם כך, אין פלא שבשנים האחרונות צמח טרנד חדש שמופיע ביותר ויותר אירועים, הן פרטיים והן עסקיים: מתנות ממותגות המחולקות לבאי האירוע ומהוות מזכרת מפתיעה, מקורית ויוצאת דופן.

מתנות לחתונה

רוב הכלות מתכננות את אירוע חתונתן במשך כמעט כל תקופת הרווקות שלהן, אז ברור שגם האורחים צריכים מזכרת כיפית מהחתונה! מתנות לחתונה יכולות להיות בעלות אופי רומנטי, זוגי, שלו-שלה, משהו טעים שאפשר לנשנש אחרי הריקודים או כל דבר שיסמל את הקשר הנצחי בין בני הזוג – והכל עם שמות החתן והכלה, תאריך החתונה ואלמנטים מיתוגיים נוספים כרצונם.

מתנות לבר מצווה

גיל בר המצווה הוא רגע מרגש בחייו של כל ילד יהודי, המסמל מעבר מילדות לבגרות וקבלת עול אחריות על כתפיו. הנער בוודאי יזכור את האירוע למשך כל חייו, וכך גם משפחתו הקרובה, אבל כדי שגם האורחים לא ישכחו במהרה את האירוע תוכלו להעניק להם שי צנוע שיוכלו לקחת איתם הביתה. מתנות לבר מצווה יכולות להיות קשורות ליהדות, כגון כיפה עם שם חתן השמחה או ספר תהילים ממותג, או כל מתנה כיפית אחרת שהאורחים יוכלו למצוא בה שימוש.

מתנות לאירועים עסקיים

אירועים עסקיים יכולים להיות בעלי חשיבות רבה עבור עסקים, עובדים, לקוחות ועמיתים. בין אם מדובר בכנס מקצועי, יום גיבוש, טקס חשיפה או השקת מוצר חדש, תוכלו לחלק לנוכחים מתנות בעלות ערך מוסף שהם יקחו איתם הביתה יחד עם הלוגו שלכם ופרטי יצירת קשר למקרה הצורך. במקרה של אירוע עסקי, מתנה ממותגת יכולה לשמש מעין כרטיס ביקור שלכם, כלומר השקעה במוצר הממותג יכולה לשרת אתכם בעתיד.

סיכום

אם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, הוסיפו לו טאץ’ קטן בדמות מתנה ממותגת שתישאר ברשות המוזמנים ותזכיר להם את האירוע לזמן רב.

(Commenting: OFF)