אוזניות נטענות לפרסום

איך לבחור מוצר נכון לקידום בעסק?

הנושא של קידום העסק מרכב מכפי שנהוג לחשוב כי הוא מבוסס על מגוון רחב של מוצרים. היתרון של היצע מוצרים גדול הוא שבעלי עסקים יכולים לבחור רק מה שמתאים להם, אך החיסרון הוא שלא תמיד קל לדעת במה להתמקד. לכן מומלץ לבחון כל מקרה לגופו וקודם כל להכיר את האופן שבו כל מוצר מאפשר לקדם את העסק בטווח הקצר והארוך.

בין היתר, לבעלי עסקים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. אם בעלי עסקים מסתובבים בכנסים ורוצים להגדיל את מספר האנשים שיוצרים איתם קשר על מנת לקנות מהם את המוצר או השירות, מה שהם יכולים לעשות זה לחלק כרטיסי ביקור. בעזרת כרטיסי ביקור ניתן להעביר מסר מדויק לגבי איכות העסק ותחום ההתמחות שלו ולשמור גם על מידע קונקרטי מבחינת דרכי יצירת קשר: בין אם בטלפון, בדואר אלקטרוני או באתר האינטרנט.

מה מאפיין דפוס לפרסום וקד”מ?

עוד דרך טובה לבחור מוצר נכון לקידום בעסק היא להתמקד בקטגוריה ספציפית של מוצרי דפוס. מלבד כרטיסי ביקור, יש אפשרות לתאם דפוס לפרסום וקד”מ מול בתי דפוס שמתמחים בכך. התמחות בדפוס כוללת מוצרי טקסטיל ממותגים, מוצרי ספורט לפרסום וכמובן מוצרי פרסום למשרד?

מוצרי דפוס לפרסום וקד”מ מתאפיינים בכך שהם משלבים בין מסר שיווקי לבין ערך פרקטי. אם לדוגמא בעלי עסקים מחלקים מוצרי פרסום לרכב שממותגים בשם שלהם, סביר מאוד להניח שהלקוח ישתמש בהם. כאשר לקוחות משתמשים באותם מוצרים עונתיים מודפסים מיוחדים, הם למעשה הופכים לפרסומת ניידת שלא עולה לעסק עוד כסף.

במילים אחרות, מוצרי פרסום לא חייבים להיות חד פעמיים ויש גם אפשרות לבצע שיווק לעסק בשיתוף פעולה עם הלקוחות. התנאי לשיתוף פעולה מוצלח מן הסוג הזה הוא להעניק ללקוחות מוצרי דפוס או אלקטרוניקה שהם יכולים להשתמש בהם. ככל שהשימוש באותם מוצרי קידום מכירות יהיה אינטנסיבי יותר, כך תעלה החשיפה של העסק כלפי לקוחות חדשים.

מה הקשר בין קידום ובין מתנות לעובדים לחגים?

את אותו עיקרון של שימוש במוצרי דפוס לפרסום וקידום מכירות ניתן להפעיל גם במערכת היחסים מול העובדים. אם בעלי עסקים מגיעים לתקופה שבה הם מחפשים מתנות לעובדים לחגים, כדאי להם לנסות למצוא את אלו שאותם אפשר למתג. מיתוג של מתנה לחג הופך את העובדים עצמם לנציגים ושליחים של העסק ובכך זה משרת את מטרות הקידום והשיווק.

לסיכום, הדרך לבחור מוצר נכון לקידום בעסק היא להתאים אותו למוצר ולשירות ולא לשכוח להשקיע ברושם ראשוני עם כרטיסי ביקור. בתוך כך, כדאי לבעלי עסקים למצוא מוצרי דפוס וקד”מ שיכולים להיות פרקטיים גם עבור העובדים והלקוחות. אם עושים זאת נכון, העובדים והלקוחות מייצגים את העסק בלי שהוא יצטרך לשלם על זה.

(Commenting: OFF)
מתנות עסקיות ללקוח

מתנות עסקיות ללקוח

מתנות עסקיות ללקוח – נאמר ‘שונא מתנות – יחיה!’ כי אדם שרדוף אחר מתנות, חייו אינם חיים. אך האמת היא שתמיד כיף לקבל מתנות ואין מי שבאמת שונא לקבל מתנה. אולי אי אלו יחידי סגולה… אז אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה רעיונות למתנות עסקיות ללקוח. אין מי שלא יתלהב לקבל את המתנות הללו ומי שירוויח בסופו של דבר מכל זה יהיה בעל העסק שמחלק את המתנות. למה זה כך? ננסה לבדוק גם את זה.

כל בית עסק חייב לדאוג לטיפוח של מעגל הלקוחות שלו. במיוחד בזמננו כאשר מכל סוג של עסק ובכל תחום יש כל כך הרבה בתי עסק כאשר התחרות העזה מכה בכיסם של אלו שלא ממש מצליחים לעמוד בקצב. אז אם דברנו על מרוץ ועל קצב, כדאי לחשוב על דרכים אחרות. דרכים יותר מעודנות, יותר רכות וכאלה שימצאו מסילות לליבו של הקונה הפוטנציאלי. הוא ישמח לבוא ולרוכש מוצרים דווקא בבית העסק הזה שמשקיע בו ומפנק אותו.

מתי מחלקים מתנות עסקיות ללקוח?

אז דבר ראשון ננסה לבדוק מתי צריך לחלק מתנות ממותגות ללקוח. האמת היא שאין דבר כזה ‘צריך’. אין כללים בדבר. אך כדרכה של מתנה, לא ממש צריך סיבה לחגיגה ובכל עת שהיא תגיע היא בהחלט תהיה ראויה, משמחת ומקובלת.

על פי רוב בוחרים בתי העסק להעניק מתנות ללקוחו חדש המצטרף אל מועדון הלקוחות. כך הוא נכנס בטעם טוב והתחושה בתת המודע היא שהוא אכן עשה דבר חכם ונכון ברגע שהחליט להצטרף.

אפשר לחלק מתנות לקראת חגים, לרגל יום ההולדת של הלקוח ולמעשה בכל זמן שאפשר למצוא לו סיבה ועילה…

מה תהיה המתנה העסקית הבאה?

כאן חשוב לשים לב ולא להיסחף. אי אפשר להעניק מתנות יקרות ערך שירוששו את קופת העסק ולמעשה רק יפעלו להורדת המאזן לרעת העסק. יש למצוא מתנות שהן לא יקרות מידי אך הערך שלהם הוא רב. מקבל המתנה ישמח לעשות בו שימוש והוא יזכור את העסק לטובה הודות למתנה הזו.

מה נותנים? זה יכול להיות מחזיק מפתחות חמוד עם לוגו של החברה, זה יכול להיות דיסק אונקי, זה יכול להיות מאוורר שולחני קטן, מגן שמש לרכב עם הלוגו של העסק, משטח לעכבר עם הדפס מתאים, כוס עם הדפס ועוד ועוד. כל מתנה כזו שהיא גם שימושית הופכת מהר מאוד לפרסום מהלך עבור העסק כאשר בכל מקום בו הלקוח יעשה בו שימוש, יתפרסם גם הלוגו והמסר של אותו בית עסק.

העסק הוא המרוויח הראשי

כפי שכבר כתבתנו. מתנות עסקיות מפרסמות את העסק וכל מי שנחשף למוצר נחשף גם ללוגו. זה יותר אהדה למותג ובעתיד גם יוביל להגדלת מעגל הלקוחות. מלבד זאת מגבירה המתנה את נאמנותם של הלקוחות למותג.

(Commenting: OFF)
הדפסה על מוצרי פרסום

הדפסה על מוצרי פרסום

הדפסה על מוצרי פרסום – עולם הפרסום הוא עולם ענק. הוא מגלגל מיליונים בכל חודש ולמעשה זה השמן שמניע את הגלגלים של רוב רובם של בתי העסק של היום. חשוב להכיר את אפשרויות הפרסום השונות הקיימות ואת הדרך להעצים את שמו של העסק גם באמצעות מוצרי פרסום שונים.

לא חייבים לשלם סכומים אדירים עבור מודעות ענק בעיתונות, על תשדירי פרסום במדיה האלקטרונית או על פרסום בגוגל. אפשר להסתפק במוצרי פרסום או לשלב אותם יחד עם הפרסום במדיות האחרות. באופן כזה ניתן יהיה לצפות להצלחה רבה ותהודה רבה.

הדפסה על מוצרי פרסום – על איזה מוצרים?

הדפסה על מוצרי פרסום כולל מוצרים שונים ומגוונים. זה מתחיל בשקיות של העסק וממשיך במוצרים קטנים כמו עטים, מחזיקי מפתחות וכלה בתיקים, בכובעים, בפרטי לבוש שונים ועוד.

כאשר אנחנו מדפיסים את בשורת העסק בצורה כזו, הפרסום הופך להיות פרסום מסיבי כאשר כל מי שעושה שימוש במוצר עליו פרסמנו את העסק שלנו מהווה מעין ‘לוח מודעות’ מהלך עבור העסק.

פרסום שחודר ‘מהדלת האחורית’

כל מי שייחשף לשקית עם הלוגו שלנו, יראה את העט עם הסלוגן של העסק, יקרא את הנכתב על לוח השנה שאנחנו הענקנו ללקוחות שלנו או לספקים שלנו, למעשה יקבל מידע על העסק שלנו.

גם אם הוא רגיל ‘לעקוף’ את תשדירי הפרסום במדיה האלקטרונית וגם אם הוא אף פעם לא קורא את מודעות הפרסום בעיתון, הפרסום שמופיע על מוצרי הפרסום הללו חודרים אל תת המודע שלו ולמעשה יוצרים אצלו קשר כלשהו למותג למוצר בין אם הוא ירצה ובין אם לא.

הדפסה על מוצרי פרסום – עסק שמשווק את עצמו

שווה להשקיע בכל אותם מוצרי פרסום כאשר ההשקעה היא השקעה ממש נמוכה מבחינה כספית אך מצד התוצאות, מדובר בתוצאות איכותיות פי כמה וכמה.

לא לחינם בוחרים כיום הרבה ארגונים, חברות, בתי עסק או מפעלים שונים, לשווק את עצמם על מוצרי פרסום.

אנחנו מוצאים לא פעם כוסות עם הדפסים של העסק, חולצות עם הלוגו של העסק אשר מיועד עבור העובדים, כובעים, עטים, גאדג’טים שונים אשר כולם בעצם עושים את אותו הדבר. הם מפיצים את העסק שלנו וחודרים אל תת המודע של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

איכות – זו מילת המפתח

כאשר מדובר על מוצרים מודפסים, חשוב מאוד לשים לב כי הדבר נעשה על ידי חברה מקצועית המבטיחה תוצאות איכותיות. ההדפסה חייבת להיות טובה, ברורה וכזו שתחזיק מעמד לאורך זמן. אנחנו לא רוצים שהמוצר ידהה מהר מידי, ההדפס יתקלף או ייהרס בכביסה. על מנת שאכן נוכל לקבל את המענה המושלם ונוכל ליהנות ממוצר איכותי, אנחנו חייבים לפנות אל בית עסק שאכן מבטיח לנו איכות. רק כך נוכל ליהנות ממוצר שיעשה טוב עם העסק ויגדיל את מעגל הלקוחות שלנו.

(Commenting: OFF)
הדפסה על תיקים

הדפסה על תיקים

הדפסה על גבי תיקים אינו דומה להדפסה אותה אנו מכירים

יש להניח כי לרבים כיום יש מדפסת בבית באמצעותה ניתן להדפיס חומרים שונים. בבואנו להדפיס על גבי תיקים  טקסט או לוגו מדובר בהדפסה קצת שונה, זאת בשל העובדה כי אי אפשר להכניס את התיק לתוך המדפסת אלא יש צורך לייצור את ההדפסה על גבי התיקים. השלב הראשון של ההדפסה יכלול גרפיקה – יהיו אלו קבצי גרפיקה אשר מהם תיווצר ההדפסה.

על מנת שיהיה ניתן לבצע שינויים חשוב ביותר להעביר קבצים פתוחים על מנת שמחלקת הגרפיקה תבנה מספר סקיצות לצורך המחשת הצבעוניות במטרה ליצור התאמה בין הרצונות של הלקוחות לבין האילוצים של בית הדפוס.  כך למשל אם חברה מסוימת מעוניינת לבצע הדפסה על גבי תיקים בצבעים שחור ולבן על מחלקת הגרפיקה להעביר אישור ובו יבחר מיקום ההדפסה על התיקים.

קיימת חשיבות רבה להתאים את הצבעים

במסגרת ההדפסה קיימת חשיבות רבה להתאים את הצבעים של התיק לצבעי הלוגו המודפס על התיק. ההתאמה תאפשר קבלת מוצר יפה ומקצועי יותר, כך המותג יראה ממש חלק בלתי נפרד מהתיק.  אם ניקח למשל דוגמא הכוללת תיק אשר רקע אזור ההדפסה הוא שחור ומשולבים בו צבעים אדום לבן, הרי יתבקש להדפיס על התיק בצבעים אדום לבן.

במידה והלוגו עליו מעוניינים לבצע את ההדפסה יהיה אדום, אז יש לחפש רקע שאינו אדום אך כזה שהצבע האדום יראה עליו בצורה טובה.  ניתן לקבוע כי הצבע המומלץ להדפסה יהיה צבע המופיע על גבי התיק או צבע מנוגד לרקע עליו מדפיסים.  מבין הצבעים השונים, הצבע הלבן נמצא מתאים לארגונים רבים ואף מוגדר כצבע הלוגו שלהם.

סוגי תיקים להדפסה

כיום ניתן למצוא מגוון סוגי תיקים להדפסה בין היתר תיק גב, תיק שרוך או תיק רחצה כאשר יש לבחור את שיטת ההדפסה המתאימה ביותר למשל הדפסת סובלימציה המאפשרת להדפיס תמונות שונות.  או למשל רקמה ממוחשבת הנחשבת לאחת הדרכים למיתוג תיקים- הרקמה כוללת בין היתר מגע ייחודי ונעים ועבור רבים נחשבת לדרך הטובה ביותר במסגרת הדפסה על תיקים. בעלי עסקים רבים המבקשים להדפיס את הלוגו של החברה שלהם למטרות מיתוג יבחרו להדפיס בשיטה בה הלוגו שלהם יראה היטב והתוצאה תהיה איכותית.

על מנת לבחון את ההדפסה האיכותית ביותר ניתן להכין הדמיה טרם ההדפסה אשר מאפשרת לראות כיצד תראה ההדפסה. במקרה של ספק לגבי המוצר הסופי, ניתן להכין הדפסת ניסיון על גבי המוצר על מנת לראות כיצד יראה המוצר המוגמר לצורך קבלת אישור. נציין כי חברה מקצועית תחזיק במגוון צבעים ועיצובים על מנת למצוא את המוצר המתאים ביותר לקהל הלקוחות במטרה להדפיס מוצר איכותי אשר יעניק תועלת רבה לחברה ויתרום להליך המיתוג.

(Commenting: OFF)
ימי גיבוש

חשיבותם של מוצרי פרסום לעסק

בסעיף ההוצאות של כל בית עסק יש הרבה מאוד פרטים שאי אפשר לקיים עסק בלעדיהם, כגון הוצאות שכירות, חשבונות, משכורות לעובדים וכדומה. יש בעלי עסקים שיאמרו שהוצאות על מוצרי פרסום הם לא חלק מסעיפי החובה הללו, שהרי לכאורה אפשר להסתדר גם בלי לחלק מתנות בחינם לעובדים ו/או ללקוחות – אבל למוצרי הפרסום הללו בהחלט יש חשיבות מעשית לחייו של עסק ולכן מן הראוי לשקול להשקיע בהם. אולי לא לאורך כל השנה, אבל לכל הפחות באירועים מיוחדים כמו חגים, ימי הולדת, ימי גיבוש וכיף וכדומה.

מהם מוצרי פרסום

מוצרי פרסום ידועים כמתנות הקטנות האלה שעסקים מחלקים ללקוחותיהם, כגון עט עם לוגו הבנק, עץ ריח שעליו מצוין של המוסך בו מטופל הרכב או לוח שנה שעליו פרטי חברת הביטוח. למראית עין אפשר להתווכח ולומר שמדובר במתנות חינם ולכן זו הוצאה לא הכרחית משום שאיננה מייצרת החזר על ההשקעה – אולם ההיפך הוא הנכון.

מוצרי פרסום הם דרך מצוינת להגדיל את שביעות רצונם של לקוחות קיימים, לחזק את הנאמנות שלהם לבית העסק ובסופו של דבר גם לשמר אותם ו/או להפוך אותם ללקוחות חוזרים. בנוסף, ניתן להעניק מוצרי פרסום גם לעובדים של בית העסק, ובמקרה כזה ליהנות מהגדלת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה, להגברת המוטיבציה ולבסוף לשיפור פריון העבודה.

התועלת של מוצרי פרסום

בהיבט הלקוחות, למוצרי פרסום יש תועלת בשני מימדים. ראשית, כאשר לקוח בוחר בבית עסק מסוים ורוכש ממנו מוצר או שירות, ואז מקבל מוצר פרסום בדמות מתנה שעליה לא שילם, אזי הוא עשוי להרגיש שקיבל מעל ומעבר למה ששילם עליו. ובצדק – הוא משלם עבור מוצר או שירות, ומקבל את מה ששילם עליו בתוספת שי צנוע; קל וחומר אם מדובר בדבר מה שאפשר לעשות בו שימוש, דוגמת עט, ספל או מצית.

שנית, בהנחה ועל המתנה שניתנה ללקוח מופיעים לוגו העסק ופרטי יצירת קשר עימו, אזי המתנה הזו מהווה למעשה שלט פרסום נייד שנמצא כל הזמן לנגד עיניו של הלקוח והאנשים הקרובים אליו. באופן כזה המתנה יכולה לא רק להגביר את שביעות הרצון של הלקוח, אלא גם להוות מעין אפיק שיווקי שיכול לגרום לו לחזור ולרכוש שוב בבית העסק כלקוח חוזר או להביא מי ממכריו להפוך ללקוח חדש באותו עסק.

בהיבט העובדים, מוצרי פרסום יכולים להוות כאמור אלמנט מגביר מוטיבציה שיחזק את הקשר של עובד למקום עבודתו. כך למשל ניתן להעניק לעובד מתנה ממותגת לרגל ראש השנה, פסח או יום ההולדת, ובכך לתת לו משוב חיובי ותחושת הערכה. בסבירות גבוהה עובד שירגיש קשר טוב עם מקום העבודה שלו יחוש ביטחון תעסוקתי גבוה יותר וביצועיו ישתפרו.

בשורה התחתונה, מוצרי פרסום עשויים להיראות כמו הוצאה לא הכרחית, אבל יש להם חשיבות רבה שהופכת אותם לשיקול כדאי עבור כל עסק.

(Commenting: OFF)