שילוב מספר מוצרי פרסום למתנה אחת היוצרת ערך גדול

מוצרים

אם אתם מחפשים לתת ללקוחות שלכם משהו בערך ערך אבל ב

כמה פעמים רציתם לתת ללקוחות או לעובדים שלכם מוצר בעל ערך, אבל לא היה לכם די תקציב?

חשבנו בשבילכם על רעיון – שילוב של שני מוצרי פרסום. זו היא דרך טובה ליצור מתנה ללקוחות או לעובדים שיש בה את כל האלמנטים שהם צריכים. חלק מהמוצרים הולכים יחד כמו כפפה ליד.

הנה מספר דוגמאות שיעזרו לכם להגיע אל המתנה המושלמת ללקוח, כמובן שאם יש לכם רעיון והוא איננו נמצא ברשימה נשמח לעזור לכם להגיע אליו.

·סינר למטבח וטיימר

אם העסק שלך מבוסס סביב תעשיית המזון והאפייה,מתנה זו תהיה המושלמת לעסק שלך ויהיה מאוד שימושי ללקוח שלך. אולי זה אפילו יכול לעורר לקוחות פוטנציאליים חדשים להתעניין בבישול ובחברה שלך בזכות החשיפה. לפעמים אנשים לא יודעים מה הם מחפשים, עד שאתה נותן להם בדיוק מה שחיפשו, אפילו בלי שידעו. הטריק עם מוצרי פרסום וקידום מכירות מסוג זה הוא שאתה מוסר ללקוח שלך את הכלים שהם צריכים כדי להתחיל או להמשיך הלאה. מתנה לקידום מכירות צריכה להיות שימושית ומקורית.

·בקבוק שתייה ומגבת ספורט

שוב, זו מתנה מאוד שימושית ותגדיל את הביקוש לשירות או לעסק שלך אם בספורט עסקינן. המוצרים הנם יוניסקס ומתאימים לכל גיל.אנחנו באמת אוהבים את הבקבוקים הרב פעמיים, כי הם שומרים על איכות הסביבה וניתן להשתמש בהם במקומות רבים: חדר כושר, טיולים, נסיעות עבודה, להביא לילד לבית ספר ועוד. מוצרי פרסום שנחשפים אליהם אנשים רבים מעלים את ערך המותג שלך וזוכה לחשיפה רבה במגוון מקומות.

·מזרק בצורת עט וכדור לחץ בצורת לב

התעשייה הרפואית יכולה להיות קשה כדי לקדם את המוצר שלך, מכיוון שהוא אינו נוטה להיות בעל קונוטציות חיוביות מאוד, ולכן אנחנו היינו מציעים מתנה שמזריקה (סליחה על משחק המילים) אלמנט של כיף. עט המזרק עושה בדיוק את זה, ויש לה גם יתרון נוסף של להיות אחד ממוצרי קידום המכירות הפופולריים ביותר אי פעם. האנשים אוהבים עט! וכן כדורי לחץ אשר מורידים את הלחץ … גם אנחנו רק חושבים שהוא חמוד ואם הוא עוזר להעלות חיוך על פניו של מישהו ולהקל קצת את הלחץ, אז הוא אפילו טוב יותר.

·תיק אל בד ומחברת ממחוזרת

אנחנו חשבנו על מתנה ידידותית לסביבה, כי זה יעשה רק דברים טובים למותג שלך. שני מוצרי פרסום אלה מאפשרים ללקוח שלך להבין שאכפת לך לא רק מעצמך אלא גם מהסביבה שלנו. את תיק האל בד האנשים נושאים במקומות רבים נוספים: ים, בריכה, מקום העבודה של הלקוח, אירועים משפחתיים שונים וכדומה.הוא גם מראה את העסק שלך מוקדש להיות פעיל ידידותי לסביבה ומעוניין אולי במקורות כוח חלופיים. כך גם בנוגע למחברת.

זכרו, זה אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את הדרך בה אתם עושים את דברים ואפילו משהו קטן יכול לעשות הבדל גדול!

אז אלה הם 4 רעיונות הזוג המושלם שלנו כדילהתחיל בזיווגים שלך. כל מוצרים מעלה ועוד זמינים באתר האינטרנט שלנו, מוזמנים לבקר ולקבל רעיונות נוספים!



פתרונות למוצרי פרסום וקידום מכירות קול מדיה

דילוג לתוכן