מוצרי פרסום וקידום מכירות סקר משתמשים

מוצרים

מתוך הסקרים בנוגע לשימוש במוצרי פרסום וקידם מכירות

מה אומרים הסקרים על מוצרי קידום המכירות?

כשנשאלו על הסיבות העיקריות מדוע מוצרי פרסום משמשים במכירות וקמפיינים שיווקיים בניגוד לתמריצים אחרים, 69% ציינו שזה משום שזה עוזר להגיע אל לקוחות נוספים (לקוחות מטרה).

52% טענו שזה יעיל כי הודעת המותג נמשכת לפרק זמן ארוך יותר ו -46% אמרו כי היכולת של המוצר הפרסומי היא לייצר נאמנות למותג.

בין ההערות ממשיבים היו “זו דרך מצוינת לקבל את תשומת לב הלקוחות. אנו יכולים להדגים את תכונות המותג שאנחנו רוצים להעביר” ו- “מוצרי פרסום בונים מערכות יחסים ומוניטין”.

הסקר גם בדק את המטרה שלשמה נקנו מוצרי קידום המכירות, למה מנהלי מותג ושיווק קונים אותם?

כ-73% מהנשאלים ציינו שזה לשימוש בכנסים ואירועים, ו- 63% עבור מודעות למותג.

מוצרי קידום מכירות לעתים קרובות יעילים מאוד להשגת תשומת לב הלקוחות והגדלת המכירות.

דילוג לתוכן