כיצד עסק לא גדול צריך להשתמש בצורה יעילה במוצרי פרסום

מוצרים

שימוש יעיל במוצרי פרסום גם בעסקים קטנים!

כל עסק כדאי יכול להשתמש במוצרי פרסום לקידום העסק שלהם, גם אם מדובר בעסק קטן ומתפתח. לא רק תאגידים וחברות גדולות יכולות לנצל זאת לטובתם. חלוקת מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות ולעובדים של החברה בונה נאמנות למותג ולחברה. פרסום ושיווק העסק, תוך שימוש במוצרי קד”מ ומתנות, בא לידי ביטוי בכמה דרכים. אחת מהן, לדוגמא, פרטי לבוש לעובדים עם לוגו החברה. נכון שהשקעה ראשונית היא הוצאה אבל חשבו על מה זה מעניק לכם- נראות של העסק, לבוש קבוע ומכבד של העובדים, פרסום העסק גם מחוץ לסביבת העבודה ועוד.

להלן מספר דרכים בהן גם עסק קטן יכול להשתמש במוצרי פרסום ממותגים-

  • תנו גם לעובדים שלכם את מוצרי השיווק.

העובדים של החברה שלך הם המשווקים הטובים ביותר של העסק. העובדים משתמשים במוצרי הפרסום וקידום המכירות ביום יום. הם מאמינים במותג שהם עובדים בו ויודעים להסביר בצורה הטובה ביותר בנוגע למוצר שהחברה משווקת.

  • לחלק מוצרי פרסום וקידום מכירות בתערוכות וכנסים.

מוצרי פרסום מודפסים הם המנוע לחשיפה של המותג והעסק. החשיפה בתערוכות וכנסים היא חשובה מכיוון שהיא ממוקדת לקהל יעד שאתם פונים אליו. אתם יכולים להעניק בתערוכות תיקי אל בד ממותגים, עצי ריח עם הלוגו, דיסק און קי בעיצוב אישי, מטריות ממותגות, כדורי ים מודפסים וכדומה, הקשור לעסק שלכם. חלוקת המתנות עוזרת למוניטין של החברה וממתגת אותה.

  • תעניקו מוצרי קידום מכירות ללקוחות שלכם.

הלקוחות אוהבים לקבל מתנות ממותגות מכל הסוגים: מטענים ניידים עם לוגו, משטחים לעכבר מודפסים, מחברות מעוצבות, חולצות עם הדפסה, כובעים עם רקמה וכדומה. לקוחות שאוהבים את המוצר שהבאתם להם ידאגו להעביר את המסר שלך לכל לקוח פוטנציאלי נוסף. ללא ספק, שהמלצה מלקוח מרוצה שקיבל מוצר היא המלצה הטובה ביותר לטובת הקנייה הבאה.

  • חלוקת מתנה ממותגת כתמריץ לעובד.

נתינת מוצר פרסומאי יכולה להיות חלק מתהליך תמריץ מכירות לעובדים כאשר מגיעים ליעד מכירות מסוים. לדוגמא: רמקול ממותג, צידנית עם הלוגו, מעמד שולחני מהודר, שעון קיר עם הדפסה וכדומה. זו דרך יעילה להעניק תמריץ מכירות ובוא זמנית לפרסם את העסק עם הלוגו שיקבל חשיפה נוספת. ההשקעה בעובד שווה לטווח הארוך אף במוצרים כגון מטען נייד לרכב, מצעים, סט סירים או סט סכינים.

 

מחקרים הראו כי מוצרי פרסום וקידום מכירות הן צורות יעילות לפרסום. מוצרים אלו יכולים לייצר הזדמנויות מכירה ויכולים גם לסייע לסגור עסקה. מוצרי פרסום הם חלק מכלי השיווק והוא אפקטיבי. אז אם אתם מחפשים דרך לקדם את המותג שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם ויחד נמצא, בהתאם לקהל היעד שלכם, את הדרך הטובה ביותר.

דילוג לתוכן