מוצרי פרסום וקידום מכירות סקר משתמשים
מה אומרים הסקרים על מוצרי קידום המכירות?

כשנשאלו על הסיבות העיקריות מדוע מוצרי פרסום משמשים במכירות וקמפיינים שיווקיים בניגוד לתמריצים אחרים, 69% ציינו שזה משום שזה עוזר להגיע אל לקוחות נוספים (לקוחות מטרה). 52% טענו שזה יעיל כי הודעת המותג נמשכת לפרק זמן ארוך יותר ו -46% אמרו כי היכולת של המוצר הפרסומי היא לייצר נאמנות למותג. בין ההערות ממשיבים היו “זו דרך מצוינת לקבל את תשומת לב הלקוחות. אנו יכולים להדגים את תכונות המותג שאנחנו רוצים להעביר” ו- “מוצרי פרסום בוניםמערכות יחסים ומוניטין”.

הסקר גם בדק את המטרה שלשמה נקנו מוצרי קידום המכירות, למה מנהלי מותג ושיווק קונים אותם? כ-73% מהנשאלים ציינו שזה לשימוש בכנסים ואירועים, ו- 63% עבור מודעות למותג. מוצרי קידום מכירות לעתים קרובות יעילים מאוד להשגת תשומת לב הלקוחות והגדלת המכירות.

קול מדיה פתרונות למוצרי פרסום, מתנות וקידום מכירות